Erik Dag Knudsen

Autorisasjon (1983)

Konnerud Legesenter Telefonnummer32 88 81 0032 88 81 ...
Thorsbergv 6 3032 Drammen
Erik Dag Knudsen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Erik Dag Knudsen

Trygg, faglig oppdatert og empatisk

Har hatt ha som lege siden han ble autorisert. Kunne ikke bedt om bedre lege. Man må vente ja, men det er verdt det.

Jeg ønsker å beholde Dag Erik Knudsen som min fastlege etter å ha hatt han som lege i over 40 år og kjenner meg godt.

Useriøs

Dårlig til å gjennomføre avtaler, tar deg useriøst, viser ikke forståelse, får deg til å føle deg nedprioritert. Ikke anbefalt som fastlege

Dyktig, men lang ventetid

Erik er en kjempe flink lege når du først kommer inn til han. Kan være alt fra 30 min - 2 timer før du kommer inn. Damene i luken kunne gjerne ha gått på smilekurs, de er sure og lite imøtekommende.

Super service og tar meg seriøst

Har hatt Dr Knudsen som fastlege i mer enn 25 år og pendler fra Asker hver gang jeg skal til konsultasjon. Han tar meg på alvor og jeg føler at han virkelig bryr seg om mitt vel og ve. Ringer ofte på kvelden med resultater og prøver mm. Ble fulgt opp etter en operasjon på sykehus uten å ha vært innom fastlegen. Superservice!! Ta med en bok til venteverelse, det kan ta noe tid. Men, for en god, skikkelig konsulentasjon venter jeg gjerne. Smil til damene i luken og de smiler tilbake.