Erik Dag Knudsen

Konnerud Legesenter

Thorsbergv 6 3032 Drammen
Erik Dag Knudsen er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Erik Dag Knudsen

Opptatt av sine pasienters ve og vel

En svært dyktig lege, som tar seg tid til å være medmenneske når det behøves. Følger alltid opp. Er der når du trenger ham. Lyttende og på når det gjelder oppfølging av prøvesvar. Bruker sine kontakter for å få resultater før den offisielle tiden når han vet at det er stor forskjell på å vente ei uke kontra tre. Tar i mot pasienter når pasienten trenger det, uavhengig av legesenterets åpningstider. Har også opplevd ham som pårørende til en pasient med alvorlig diagnose. Han så også meg som pårørende, i motsetning til mange andre leger.

Erik er en svært god lege

Jeg har hatt Erik Dag Knudsen som min fastlege siden år 2000. Jeg er svært fornøyd med han : ) Jeg føler at han tar meg på alvor og lytter på det jeg har å si . Jeg har nå flyttet til en annen kommune , men jeg vil på ingen måte bytte han ut til noen i nærområdet. I hvertfall ikke foreløpig. Sant skal sies at jeg renner ikke ned døren hans. Har jeg behov for en time så får jeg timen som regel ganske fort om det skulle være noe.
Flink lege, god erfaring og henviser deg videre om han ser at det trengs.
Eneste å påpeke er den evig lange ventetiden på alt fra 1 -2 timer .

Hilsen meget fornøyd Pasient

Dyktig og tillitsfull

Faglig god og har min fulle tillit. Føler jeg blir tatt på alvor uansett hva slags problemer/plager jeg kommer med. Henviser til spesialister når han mener det er nødvendig, men også når jeg ønsker det uten at han mener det er nødvendig-dette for å berolige meg. Selvom det er til tider lang ventetid når man har time vil jeg ikke bytte bort Erik, jeg føler meg trygg hos han.

"Ring 113 ved alvorlig sykdom"

Jeg venter heller til legekontoret er oppe enn å dra til legevakten. Hører mye klaging fra folk som har sittet lenge å ventet på timen sin, og da tenker jeg - og sier høyt- at det er helt frivillig å velge fastlege. Etter over 30 års erfaring med meg som pasient, er det viktig med en som bryr seg og lytter. Han stoler på meg og jeg stoler på han. Erik tar på alvor det som er alvorlig- og det er viktig. Ikke henvise i rykk og napp.
Vi har som familie vært igjennom alvorlig sykdom, og jeg er glad nettopp Dr Knudsen har vært på vårt lag gjennom disse prosessene

Menneskelig og lyttende

Flink og ryddig lege med innsikt utover forventet. Står på med pasienten i sentrum.