Erik Dag Knudsen

Konnerud Legesenter

1983

Konnerud Legesenter Telefonnummer32 88 81 0032 88 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thorsbergv 6 3032 Drammen
Erik Dag Knudsen er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Erik Dag Knudsen

Dyktig lege

Erik er en lege som følger opp pasienten utover vanlig arbeidstid, lørdager og kvelder hender det han ringer. Bytter ikke lege før jeg må. Dyktige medarbeidere ellers også.

Dyktig lege, men mye forsinkelser

Han er en dyktig lege og bryr seg om sine pasienter. Dessverre er han veldig populær, slik at man må vente ganske lenge før man kommer inn på timen sin, og det er mye forsinkelser.
Personalet i resepsjonen kan være litt frekke og lite service innstilte, man føler seg ikke sett av dem, og lite hørt på. Men dette har jo ingen ting med Knudsen å gjøre, men det er en del av pakka når man skal komme for å se han.

Dårlig pasientbehandling

Føler han ikke lytter til meg, har hatt han som lege i mer enn 20 år, men nå sklir det fullstendig ut. Han har rett og slett ikke tid til å sette seg inn i mine behov som pasient, særdeles skuffende.

Dårlig tid og overbooket

Jeg sitter sjeldent mindre enn 1,5 time og venter.. Han er alltid forsinket, og alltid over 1 time. Og når jeg først kommer inn, føler jeg meg litt overkjørt. Blir stresset og får ikke frem alt jeg vil og trenger.
Personalet i resepsjonen er heller ikke imøtekommende eller trivelig. De er frekke og spydige, både i tlf når det gjelder spørsmål etc og en ubehagelig holdning når man kommer dit. (Ofte) Føler ikke jeg skal bli behandlet slik av profesjonelle folk i helsesektoren. Knudsen har snart en ledig plass i sitt pasientregister.

Opptatt av sine pasienters ve og vel

En svært dyktig lege, som tar seg tid til å være medmenneske når det behøves. Følger alltid opp. Er der når du trenger ham. Lyttende og på når det gjelder oppfølging av prøvesvar. Bruker sine kontakter for å få resultater før den offisielle tiden når han vet at det er stor forskjell på å vente ei uke kontra tre. Tar i mot pasienter når pasienten trenger det, uavhengig av legesenterets åpningstider. Har også opplevd ham som pårørende til en pasient med alvorlig diagnose. Han så også meg som pårørende, i motsetning til mange andre leger.