Sylvi Korsan

Autorisasjon (1995)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Sylvi Korsan er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sylvi Korsan

Fantastisk lege

Sylvi Korsan er en fantastisk lege og er veldig engasjert. Hun bryr seg om sine pasienter og er en god lytter. Nå har det kommet en vikar navn Cecilie Nyegaard som er rett og slett et mareritt. Hun lytter ikke , er ikke villig til å hjelpe til med å gjøre pasienten frisk. Å skrive eller teste alle mulige medisiner på pasienten gjør henne ikke til en god lege. Ny utdannet ung og arrogant dame med frekke holdninger. Anbefales ikke.

Lege som lytter

Jeg har hatt Dr. Sylvi Korsan som fastlege helt siden hun tok over for min tidligere lege. Dr. Korsan er en lege som lytter og man føler at man blir tatt på alvor. Siden ca oktober 2014 har Dr. Korsan hatt permisjon og dessverre så er Dr. Yassin Choudhry som vikarierer og det er mareritt og komme til han. Han lytter ikke, svarer på en frekk måte. Ikke skriver han medisiner man trenger i tide. Man kan oppleve å dra fra apoteket flere ganger. Mange som er redd for å miste plassen hoa Dr. Korsan og ingen som tør å bytte lege. Ser veldig fram til å få Dr. Korsan tilbake.

Kvalitet fremfor kvantitet

Kanskje hun ikke er den legen som er mest tilgjengelig, men det er det nok en grunn for. Sylvi er alltid blid og viser at hun bryr seg om meg. Det er jeg sikker på at hun gjør med alle pasientene sine.

Enkelte leger føler man seg presset ut døren av, fordi de er over tiden. Det beste med Sylvi er at hun tar seg god tid med deg og lytter til det man har å si. Man kan ta opp alt man lurer på - hun vil lytte på deg.

Jeg venter heller noen timer, enn å bli belastet for tre minutter hos en lege som vil ha meg ut så snart muligheten byr seg.

Flink men jobber så få dager

Hun er flink og empatisk lege,men er nesten aldri stedet når jg trenger time,må alltid dra til andre..

Snilleste Legen

Hun er kjempe flink å snill mot pasientene.Alltid er hun høflig.