Sylvi Korsan

Autorisasjon (1995)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Sylvi Korsan er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sylvi Korsan

Dyktig og ser helheten

Sylvi er utrolig flink, føler meg både sett, hørt og hjulpen. Det går kanskje ikke så fort, men hun skaffer den hjelpen man trenger og er den første legen som har tatt ryggproblematikken min alvorlig. Hun ser helheten og bidrar på alle måter hun kan. Minuset er at det er vanskelig å få time da hun stortsett er fullbooket. Og de siste 2 årene har hun vært i permisjon som blir lenger og lenger. Hun har hatt mange flinke vikarer, deriblant sin datter Marianne Korsan som jeg opplevde som minst like dyktig som sin mor. Den siste vikaren Seppola har ikke imponert meg noe videre. Føler meg ikke hørt, sett eller spesielt godt ivaretatt der. Mye frem og tilbake og unødvendig tull til tider. Valgte å bytte fastlege da Seppola virker til å bli værende vikar en god stund til.

Meget dyktig lege.

Jeg og helsen min savner deg. Den eneste som virkelig har sett helheten i min situasjon, tatt initiativ, gitt råd, lyttet og funnet løsninger.

Vikarlege

Det har kun vært forskjellige vikarleger i praksisen fra januar 2021. Savner Sylvi Korsan selv om vikarene gjør så godt de kan.

Ikke å anbefale

Vanskelig å bli hørt og tar ikke problemene mine på alvor, og er lite behjelpelig med det du faktisk ber om. Ellers vanskelig å kommunisere med, særlig på pasientsky, der man ender med å starte ny konsultasjon fordi hun avslutter den første før man får svart eller forklart videre.

Anbefales ikke

Opplevde ikke å bli trodd eller forstått når jeg fortalte om mine plager. Jeg opplevde henne som ufølsom og lite interessert i å lytte eller hjelpe meg. Hun tok heller ikke hensyn til at jeg ble synlig opprørt på grunn av dette. Jeg dro rett og slett fra legebesøket på gråten. Byttet fastlege rett etter besøket.