Sylvi Korsan

Tromsdalen Legesenter

Autorisasjon (1995)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Sylvi Korsan er en av 77 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sylvi Korsan

En dyktig lege

Sylvi er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er grundig i sitt arbeid og har sterk faglig kompetanse. Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt. Det tar aldri lang tid fra hun henviser meg til jeg får time hos spesialist. Hun er rett og slett enestående og jeg er lykkelig over at hun åpnet opp flere plasser på listen sin slik at jeg fikk plass. Anbefales på det sterkeste om du er på utkikk etter en ny fastlege i Tromsø

Anbefales ikke

Dr korsan anbefsles ikke fra min side, ikke fått den hjelp jeg har trengt å har misforstått meg heletiden.

Omsorgsfull,oppmerksom og gjør meg trygg.

Tar seg tid til å lytte, gir uttrykk for oppriktig ønske om å hjelpe. Føler meg godt ivaretatt og i trygge hender. Setter pris på og har utbytte av kvinnelig lege.

Tillitsvekkende og utrolig omsorgsfull

Dr. Sylvi Korsan er utvilsomt den aller beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter, er tålmodig og utrolig forståelsesfull. Jeg har vært hos flere fastleger før, hvor man nærmest hives på dør før man har rukket å sette seg ned, og hvor man opplever at legen ikke er opptatt av deg som menneske, kun som en pasient på en lang liste. Men Sylvi er empatisk, snill og ikke minst utrolig nøye. Hun henviser meg videre dersom det er behov for det, og hun er opptatt av at vi sammen skal finne frem til en løsning som er god for meg og min helse. Håper hun aldri slutter som fastlege, for jeg kan ikke tenke meg en bedre. Anbefales på det varmeste!

Uhøflig, kald, lite samarbeidsvillig

Jeg fikk tildelt Sylvi, når hun tok over, da den forrige fastlegen min sluttet, min første legetime med henne, var en lite hyggelig opplevelse, tok avgjørelser, uten å diskutere med meg, frekk og lite samarbeidsvillig, burde ikke vært lege. Anbefales ikke.