Sylvi Korsan

Tromsdalen Legesenter

Autorisasjon (1995)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Sylvi Korsan er en av 73 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sylvi Korsan

Anbefales ikke

Dr korsan anbefsles ikke fra min side, ikke fått den hjelp jeg har trengt å har misforstått meg heletiden.

Omsorgsfull,oppmerksom og gjør meg trygg.

Tar seg tid til å lytte, gir uttrykk for oppriktig ønske om å hjelpe. Føler meg godt ivaretatt og i trygge hender. Setter pris på og har utbytte av kvinnelig lege.

Tillitsvekkende og utrolig omsorgsfull

Dr. Sylvi Korsan er utvilsomt den aller beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter, er tålmodig og utrolig forståelsesfull. Jeg har vært hos flere fastleger før, hvor man nærmest hives på dør før man har rukket å sette seg ned, og hvor man opplever at legen ikke er opptatt av deg som menneske, kun som en pasient på en lang liste. Men Sylvi er empatisk, snill og ikke minst utrolig nøye. Hun henviser meg videre dersom det er behov for det, og hun er opptatt av at vi sammen skal finne frem til en løsning som er god for meg og min helse. Håper hun aldri slutter som fastlege, for jeg kan ikke tenke meg en bedre. Anbefales på det varmeste!

Uhøflig, kald, lite samarbeidsvillig

Jeg fikk tildelt Sylvi, når hun tok over, da den forrige fastlegen min sluttet, min første legetime med henne, var en lite hyggelig opplevelse, tok avgjørelser, uten å diskutere med meg, frekk og lite samarbeidsvillig, burde ikke vært lege. Anbefales ikke.

Sylvi Korsan er en fantastisk lege og er veldig engasjert. Hun bryr seg om sine pasienter og er en god lytter. Nå har det kommet en vikar navn Cecilie Nyegaard som er rett og slett et mareritt. Hun lytter ikke , er ikke villig til å hjelpe til med å gjøre pasienten frisk. Å skrive eller teste alle mulige medisiner på pasienten gjør henne ikke til en god lege. Ny utdannet ung og arrogant dame med frekke holdninger. Anbefales ikke.