Sylvi Korsan

Autorisasjon (1995)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Sylvi Korsan er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sylvi Korsan

Ok

Grei lege, hun har det ofte veldig travelt slik at man ofte føler seg som bare et nummer i rekken.

Man må ofte vente langt over tiden.
Oppfølgingen videre føler jeg også er heller dårlig.

Nydelig menneske

Sylvi er et nydelig menneske. Behagelig, rolig og tar deg på alvor! Ser hele mennesket.
Veldig flink med mine barn også! Femåringen gleder seg til legetimer.
Eneste minus må være at det av og til har vært noe venting, men dette har blitt bedre.
Anbefales!

Anbefales ikke

Dr korsan anbefsles ikke fra min side, ikke fått den hjelp jeg har trengt å har misforstått meg heletiden.

Tillitsvekkende og utrolig omsorgsfull

Dr. Sylvi Korsan er utvilsomt den aller beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter, er tålmodig og utrolig forståelsesfull. Jeg har vært hos flere fastleger før, hvor man nærmest hives på dør før man har rukket å sette seg ned, og hvor man opplever at legen ikke er opptatt av deg som menneske, kun som en pasient på en lang liste. Men Sylvi er empatisk, snill og ikke minst utrolig nøye. Hun henviser meg videre dersom det er behov for det, og hun er opptatt av at vi sammen skal finne frem til en løsning som er god for meg og min helse. Håper hun aldri slutter som fastlege, for jeg kan ikke tenke meg en bedre. Anbefales på det varmeste!

Uhøflig, kald, lite samarbeidsvillig

Jeg fikk tildelt Sylvi, når hun tok over, da den forrige fastlegen min sluttet, min første legetime med henne, var en lite hyggelig opplevelse, tok avgjørelser, uten å diskutere med meg, frekk og lite samarbeidsvillig, burde ikke vært lege. Anbefales ikke.