Aram Gilhuus Movafagh

Autorisasjon (1998)

Legene på Bryggen Telefonnummer31 29 48 0031 29 48 ...
Bryggevn. 90 3470 Slemmestad
Aram Gilhuus Movafagh er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Aram Gilhuus Movafagh

Svært dyktig lege

God lytter og faglig oppdatert. Jeg er svært fornøyd med å ha Movafagh som min livlege.

Meget imøtekommende på alle punkter

Alltid god tid og viser stor interesse, henviser videre med en gang vi er blitt enige om dette. Flink til å følge opp og svare på nett hvis jeg skriver spørsmål eller ønsker nye resepter.

En trivelig og imøtekommende lege.

Dr. Movafagh er en trivlig lege som er imøtekommende og viser forståelse for situasjonen din. Han er en god lytter og løsningsorentert.
Han viser at han bryr seg og vil gjøre det beste for deg og din situasjon, og han er oppdatert på nye behandlingsmetoder o.l. Han strekker seg lenger enn forventet og er positiv og blid. Her føler jeg at jeg blir godt tatt imot og ivaretatt av legen.

Ambivalent

Når man først kommer inn til Dr. Movafagh, treffer man en lege som tar seg god tid til å høre på deg og er behjelpelig med henvisninger der hvor det er nødvendig og virker faglig dyktig. Dr. Movafagh fremstår som genuint interesert.

Det som drar ned er ventetid på telefon. Timelistene er fulle og man blir oppfordret til å benytte seg av en turnuslege, noe som ikke nødvendigvis er ønskelig. Tar man ikke timen hos turnuslegen må man vente to uker på time. Man blir også sittende og vente lenge på å få komme inn til lege og det er ikke det man trenger, i hvert fall ikke når resepsjonistene er lite behjelpelig og lite hyggelige.

Jeg har rett og slett ikke tålmodighet til dette legesenteret, dessverre, for Dr. Movafagh har jeg vært veldig fornøyd med.