Anne Moian Nydal

Autorisasjon (1987)

Anne Moian Nydal er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Anne Moian Nydal

Fantastisk lege

Jeg har dessverre måttet bytte fastlege på grunn av flytting, men det er med tungt hjerte. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Anne, og det har også resten av familien.

Jeg har ikke opplevt lange ventetider, og heller ikke lang venting i resepsjonen. Hun lytter til det du har å si, og kommer alltid med tips og råd. Hun skriver ut de reseptene man trenger, og videresender også til spesialist der det er nødvendig.

Beste legen i Buskerud

Fantastisk lege , har hatt endel forskjellige leger men ingen som Anne ! Hun tar seg god tid til deg , føler meg alltid velkommen ! Vi har alle i familien henne som fastlege , føler nesten som hun også er i familie med oss ! Et godt med menneske , bytter ikke ut henne ! Synd det er litt for lang tid når du bestiller time.

Engasjert lege. :-)

Faglig dyktig. Videresender til spesialist ved behov. Forståelsesfull.

Beste legen du kan ønske deg!!

Empati, forståelse, lytter og tar seg tid til deg og tar deg på alvor. Vet ikke hva bra hun kan gjøre for deg, simpelthen et fantastisk medmenneske og lege. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne, så all ære til henne!! :-)

Veldig god lege!

Lege som tar seg tid og prøver å finne ut hva som faktisk er galt. Gjennom en hel barndom er det veldig få ting å klage på. Hun er høflig og hyggelig, avbryter ikke og virker interessert. Litt lang ventetid, dessverre.