Anne Moian Nydal

Tranby Legesenter DA
Dølasletta 7 3408 Tranby
Anne Moian Nydal er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Anne Moian Nydal

Beste legen jeg har hatt!

En meget rolig, behagelig og behjelpelig lege. Hun er nøye og ringer alltid opp med en gang hun er tilgjengelig. Hun er også en person som virkelig bryr seg om pasienten.

Varmeste anbefalinger!

Jeg har dessverre måttet bytte fastlege på grunn av flytting, men det er med tungt hjerte. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Anne, og det har også resten av familien.

Jeg har ikke opplevt lange ventetider, og heller ikke lang venting i resepsjonen. Hun lytter til det du har å si, og kommer alltid med tips og råd. Hun skriver ut de reseptene man trenger, og videresender også til spesialist der det er nødvendig.

Ok

hun er snill og grei, men hun føler ikke helt med når du snakker, tar ikke alle plager alvorlige, litt dårlig til å sende videre til bedre utredning hos spesialister.. Glemmer fort..

Beste legen i Buskerud

Fantastisk lege , har hatt endel forskjellige leger men ingen som Anne ! Hun tar seg god tid til deg , føler meg alltid velkommen ! Vi har alle i familien henne som fastlege , føler nesten som hun også er i familie med oss ! Et godt med menneske , bytter ikke ut henne ! Synd det er litt for lang tid når du bestiller time.

Engasjert lege. :-)

Faglig dyktig. Videresender til spesialist ved behov. Forståelsesfull.