Anne Moian Nydal

Tranby Legesenter DA

1987

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tranby Legesenter DA
Dølasletta 7 3408 Tranby
Tlf: 32 85 87 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Moian Nydal er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Anne Moian Nydal

Beste legen jeg har hatt!

En meget rolig, behagelig og behjelpelig lege. Hun er nøye og ringer alltid opp med en gang hun er tilgjengelig. Hun er også en person som virkelig bryr seg om pasienten.

Varmeste anbefalinger!

Jeg har dessverre måttet bytte fastlege på grunn av flytting, men det er med tungt hjerte. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Anne, og det har også resten av familien.

Jeg har ikke opplevt lange ventetider, og heller ikke lang venting i resepsjonen. Hun lytter til det du har å si, og kommer alltid med tips og råd. Hun skriver ut de reseptene man trenger, og videresender også til spesialist der det er nødvendig.

Ok

hun er snill og grei, men hun føler ikke helt med når du snakker, tar ikke alle plager alvorlige, litt dårlig til å sende videre til bedre utredning hos spesialister.. Glemmer fort..

Beste legen i Buskerud

Fantastisk lege , har hatt endel forskjellige leger men ingen som Anne ! Hun tar seg god tid til deg , føler meg alltid velkommen ! Vi har alle i familien henne som fastlege , føler nesten som hun også er i familie med oss ! Et godt med menneske , bytter ikke ut henne ! Synd det er litt for lang tid når du bestiller time.

Engasjert lege. :-)

Faglig dyktig. Videresender til spesialist ved behov. Forståelsesfull.

Beste legen du kan ønske deg!!

Empati, forståelse, lytter og tar seg tid til deg og tar deg på alvor. Vet ikke hva bra hun kan gjøre for deg, simpelthen et fantastisk medmenneske og lege. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne, så all ære til henne!! :-)

Veldig god lege!

Lege som tar seg tid og prøver å finne ut hva som faktisk er galt. Gjennom en hel barndom er det veldig få ting å klage på. Hun er høflig og hyggelig, avbryter ikke og virker interessert. Litt lang ventetid, dessverre.

Hadde "verdens beste lege" .. Anne er akkurat like bra :-)

Tar seg tid til deg !! Jeg venter GJERNE litt ekstra når man en sjelden gang må til lege om jeg vet at jeg får den tiden jeg trenger når det er min tur !
Hun er flink til å følge opp, kan mye , og videresender raskt der hun ser at hun ikke kan hjelpe ! Fantastisk bra lege !
Kort mo timebestilling .. det tar lang tid å få time hos Anne, men veldig kort tid å få time på legekontoret om det haster ! Veldig bra det også !

Dyktig lege.

Lege som er dyktig, nøye, lytter og hyggelig!
Hun er en lege du stoler på.

Dyktig og god lege og menneske

Har alltid tid til å lytte. Ringer tilbake på ettermiddagen hvis det er nødvendig.

Fantastisk Fastlege

Anne er en tålmodig, lyttende, flink fastlege,,som sender deg videre,når det trengs

Ingen over, ingen ved siden av :)

Verdens mest sympatiske kvinne. Har alltid tid til å høre på deg og tar deg på alvor. Sjekker heller en gang for mye enn for lite. Jeg er veldig glad barna og jeg har henne :)

Hun fortjener all ros hun kan få :)

Dyktig lege!

Hun er en meget filnk lege.Hun tar seg meget god tid til å lytte. Sender deg raskt videre, hvis hun mener at man trenger det