Seyed Omid Hosseini

Storgata 38 1440 Drøbak
Seyed Omid Hosseini er en av 14 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Seyed Omid Hosseini

Uvanlig dyktig lege

Våken, adekvat og interessert i pasienten.
Sjeldent dyktig lege, et skoleeksempel på hva en lege bør være for sine pasienter.

Meget dyktig!

En svært dyktig lege, han bruker tid, lytter til pasienter og tar deg som pasient på alvor. Kort ventetid!

Effektiv

Aldri problemer å få time på kort varsel.
Henviser alltid til spesialist når han er usikker på riktig behandling, eller når han mener det er nødvendig.
Grundige i sine undersøkelser.

Dyktig

Fastlege for min familie gjennom flere år. Vi er meget fornøyd med han. Tar pasienten på alvor, lytter og er flink å forklare . Hvis han er usikker på noe, er han flink til å sende deg videre. Han gir ikke inntrykk av å være " verdensmester " som enkelte andre leger. Dette gjør at jeg som pasient føler meg trygg.

Meget solid lege.

Fastlege for familien i over ti år. Vil spesielt nevne at ved en tilstand det generelt er manglende kunnskap om blant helsepersonell, så lot han ikke som om han var "allvitende". Det var imidlertid tydelig at han hadde lest seg opp ved neste besøk, og slik viste han at han er en yrkesutøver i stadig utvikling. Kunnskapsrik og tillitvekkende. Effektiv, men allikevel lyttende. Kort ventetid, både for timebestilling og på venteværelset.