Seyed Omid Hosseini

Tlf: 64 90 76 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Seyed Omid Hosseini er en av 12 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Seyed Omid Hosseini

Effektiv

Aldri problemer å få time på kort varsel.
Henviser alltid til spesialist når han er usikker på riktig behandling, eller når han mener det er nødvendig.
Grundige i sine undersøkelser.

Dyktig

Fastlege for min familie gjennom flere år. Vi er meget fornøyd med han. Tar pasienten på alvor, lytter og er flink å forklare . Hvis han er usikker på noe, er han flink til å sende deg videre. Han gir ikke inntrykk av å være " verdensmester " som enkelte andre leger. Dette gjør at jeg som pasient føler meg trygg.

Meget solid lege.

Fastlege for familien i over ti år. Vil spesielt nevne at ved en tilstand det generelt er manglende kunnskap om blant helsepersonell, så lot han ikke som om han var "allvitende". Det var imidlertid tydelig at han hadde lest seg opp ved neste besøk, og slik viste han at han er en yrkesutøver i stadig utvikling. Kunnskapsrik og tillitvekkende. Effektiv, men allikevel lyttende. Kort ventetid, både for timebestilling og på venteværelset.

Flink og nøye lege

Jeg er veldig fornøyd med Hosseini som min fast lege.
Han tar ting på alvor og tar helelr noe tester ekstra.
I tillegg er han effektiv.

Dyktig, oppmerksom og omtenksom lege

Dr. Hosseini er er meget profesjonell og dyktig. Lytter, stiller korrekt diagnose og forklarer grundig. En bunnsolid fastlege!

En fantastisk lege

Jeg med familien har hatt den samme lege i over 14 år, og tenker det er på tide å gi litt skryt for den gode legen Husseini er. Når vi trenger lege hjelp så får vi alltid raskt time, opplever å bli hørt og tatt på alvor som pasient. Han er absolutt til å stole på, da han vurderer nøye sine avgjørelser og inkluderer meg som pasient! Flott kontor personale som er imøtekommende og service innstilte.

Meget bra lege!

Tar seg god tid, lytter og er handlingskraftig. Rekriverer raskt videre til spesialist, purrer sykehuset hvis de ikke svarer raskt. Har mye å takke Hosseini for, og kan virkelig anbefale denne legen.

Bra lege

Jeg får time fort. Har tar seg tid til å høre på hva jeg har og si og tar det jeg sier på alvor. Han tar seg tid til å forklare. Jeg er meget fornøyd med legen.

Flink lege, men følger ikke opp

Har brukt Hosseini i mange år. Hyggelig og flink lege. Det eneste er at han ikke ringer eller følger opp når det kommer inn papirer og resultater fra sykehus. Har selv måttet ringe for å høre om resultater kommer inn og fått beskjed om at det kom inn for flere uker siden.

Kunne vært den beste..

Flink lege med god kunnskap fagelig,men føler han til tider ikke lytter gir følelse av at han har dårlig tid og så plutselig er det "lykke til ha det bra" . Men man får time på dagen det er positivt,han har hyggelige personal men etter min mening så burde de bruke hansker når de tar blodprøver og etc siden de bruker negel lakk og har lange negler sånne ting bør ta hensyn til.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er en meget flink lege jeg har hatt i landet. Hører godt på pasienten og gir nok tid til undersøkelse.

Jeg ønsker lykke til i jobben videre Lege Hosseini.

Endelig en lege som gjør jobben sin

Var MEGET missfornøyd med min forrige lege som etter 3 år fortsatt ikke hadde hadde funnet ut hva som feilet meg.

Med det skulle bare til 1 time hos Hosseini og han fant ut av 2 store bekymringer i livet mitt. Og han videresender uten å tenke over det og uten at man må mase!

Kjempe fornøyd med min nye fastlege!
Takk Hosseini!

En veldig god lege

Hele familien bruker dr. Hosseini som fastlege og vi er veldig fornøyd. Han er utrolig flink til å forklare årsaken til sykdom på en måte som gjør at vi forstår og det inngir tillit. Vi får (nesten)alltid time på dagen.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min

Jeg får stort sett time på dagen og det er sjelden at jeg må vente lenge før jeg kommer inn. Han er meget effektiv samtidig som jeg føler meg ivaretatt. Han er flink med barna mine og gir dem den nødvendige tryggheten.

Effektiv og dyktig

Har hatt ham som fastlege for emg selv og mine barn i mange år, og har ingen dårlige erfaringer. Han har henvist riktig videre i de tilfeller spesialister har vært nødvendig, og ellers stilt riktige diagnoser. Kort ventetid.

Den beste

Hosseini er den beste fastlegen man kan ønske seg. Alltid time på dagen. Flexibel. Alltid tålmodig, hyggelig og forstående. Viser utrolig omsorg. Har flere ganger blitt ringt opp på kvelden når han vil høre hvordan det går med meg. Stort pluss for svært hyggelige sekretærer også!

En av de få legene som lytter.

Lytter, forstår ens frustrasjon. Gir god tid. Det er godt å ha en slik lege når man sliter med helsen. All medisin jeg har fått hittil har vært riktige i forhold til blandinger.

Han er den beste legen jeg har hatt i mitt syttitoårige liv!

Er veldig fornøyd med han ,han ser og hører deg,tar deg på alvor,sender deg videre hvis det er nødvendig,han vært bruker hos han siden han startet praksis ,her,og kan ikke få fullrost han

Trygghet.....

Kort ventetid, flink til å sende deg til undersøkelse, men ett minus....virker som han har utrolig dårlig tid, knapt tid til å si "ha det bra".....men ellers en blid og hyggelig lege :-)

Meget dyktig

Tar seg tid, gjør skikkelige undersøkelser. Han gir et solid inntrykk med erfaring og kunnskap.