Annemarie Uhrenholt

Autorisasjon (2003)

Annemarie Uhrenholt er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Annemarie Uhrenholt

Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull

Så takknemlig for henne som fastlege. Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull. Tror disse egenskapene også gjør henne effektiv, jeg er ofte kjapt inn og kjapt ut, men får svar på alt og er sikker på jeg kunne vært der lenger hvis følte behov for det.

Beste legen jeg har hatt

Annemarie er en helt fantastisk lege, får ikke fullrost henne nok. For en oppfølging, spesielt gjennom trøblete svangerskap. Utrolig dyktig og empatisk. Er det noe hun er usikker på, nøler hun ikke med å henvise til noen som kan. Hatt henne som fastlege noen år, og kommer ikke til å bytte.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har flyttet, men kan ikke tenke meg å bytte fastlege. Annemarie er utrolig dyktig OG empatisk. Hun lytter, tror på pasientene sine, er respektfull og utrolig kunnskapsrik. Hun er virkelig interessert i faget og alltid oppdatert (ofte mer enn spesialister) samtidig som hun er ydmyk og ikke tror hun vet best. En uslåelig kombinasjon. Hun er rett og slett den beste legen jeg har hatt.

Den best legen vi har hatt i Norge siden fastlege ordningen kom.

Dr Annemarie Urenholdt er en veldig empatisk lege, som hører nå r vi snakker. hun tar alle besøk veldig seriøst. hun er også veldig dyktig lege. mannen min og jeg har hatt henne som fastelge lenge.

kunnskapsrik, forståelsesfull, dyktig, tålmodig

Familielege til alle. Beste legen vi har hatt og damene i resepsjonen er de hyggeligste man kan tenke seg, både til voksne og til barn.