Annemarie Uhrenholt

Bråset Legesenter DA
Bassengveien 1 3440 Røyken
Annemarie Uhrenholt er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Annemarie Uhrenholt

Den best legen vi har hatt i Norge siden fastlege ordningen kom.

Dr Annemarie Urenholdt er en veldig empatisk lege, som hører nå r vi snakker. hun tar alle besøk veldig seriøst. hun er også veldig dyktig lege. mannen min og jeg har hatt henne som fastelge lenge.

Forståelsesfull, tålmodig og dyktig

Hun er en kunnskapsrik og dyktig lege. Du blir møtt med respekt og empati og hun tar seg god tid. Opplever å bli godt ivaretatt som pasient.

kunnskapsrik, forståelsesfull, dyktig, tålmodig

Familielege til alle. Beste legen vi har hatt og damene i resepsjonen er de hyggeligste man kan tenke seg, både til voksne og til barn.

Hyggelig lege

Hun er hyggelig. Men føler at jeg ikke når frem med mine problemer. Finner hun ikke noe på blodprøvene så stopper det liksom der. Tar vel så godt som aldrig blodtrykk og lignende. Føler at jeg selv må komme med forslag til vidre utredning, også stopper det liksom bare opp. Lege sekretærene er helt knall, alltid strålende humør.

En veldig dyktig lege som tar deg på alvor.

En veldig dyktig og ydmyk lege. Hun sender deg til spesialister om dette er nødvendig, og er veldig forståelsesfull. Hun mener det er pasienten som har best kunnskap om egen sykdom i forhold til situasjonen man er i og lytter til det man har å komme med.

Til å begynne med var jeg veldig usikker på den situasjonen jeg var i, noe som gjenspeilte seg i behandlingen jeg fikk. Etterhvert som vi ble bedre kjent ble både hun og jeg mer sikre på hvilke steg som skulle taes.