Annemarie Uhrenholt

Bråset Legesenter DA
Bassengveien 1 3440 Røyken
Annemarie Uhrenholt er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Annemarie Uhrenholt

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har flyttet, men kan ikke tenke meg å bytte fastlege. Annemarie er utrolig dyktig OG empatisk. Hun lytter, tror på pasientene sine, er respektfull og utrolig kunnskapsrik. Hun er virkelig interessert i faget og alltid oppdatert (ofte mer enn spesialister) samtidig som hun er ydmyk og ikke tror hun vet best. En uslåelig kombinasjon. Hun er rett og slett den beste legen jeg har hatt.

Den best legen vi har hatt i Norge siden fastlege ordningen kom.

Dr Annemarie Urenholdt er en veldig empatisk lege, som hører nå r vi snakker. hun tar alle besøk veldig seriøst. hun er også veldig dyktig lege. mannen min og jeg har hatt henne som fastelge lenge.

Forståelsesfull, tålmodig og dyktig

Hun er en kunnskapsrik og dyktig lege. Du blir møtt med respekt og empati og hun tar seg god tid. Opplever å bli godt ivaretatt som pasient.

kunnskapsrik, forståelsesfull, dyktig, tålmodig

Familielege til alle. Beste legen vi har hatt og damene i resepsjonen er de hyggeligste man kan tenke seg, både til voksne og til barn.

Hyggelig lege

Hun er hyggelig. Men føler at jeg ikke når frem med mine problemer. Finner hun ikke noe på blodprøvene så stopper det liksom der. Tar vel så godt som aldrig blodtrykk og lignende. Føler at jeg selv må komme med forslag til vidre utredning, også stopper det liksom bare opp. Lege sekretærene er helt knall, alltid strålende humør.