Annemarie Uhrenholt

Bråset Legesenter DA

2003

Bråset Legesenter DA Telefonnummer31 00 50 5031 00 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bassengveien 1 3440 Røyken
Annemarie Uhrenholt er en av 13 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Annemarie Uhrenholt

Annemarie Uhrenholten er beste legen jeg har hatt.

Jeg har hatt Annemarie Uhrenholt som fastlege i 7-8 år og er jeg superforøyd og hun er utrolig dyktig.
Jeg har flyttet i Drammen det var vansklig å tenke meg å bytte fastlege..

Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull

Så takknemlig for henne som fastlege. Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull. Tror disse egenskapene også gjør henne effektiv, jeg er ofte kjapt inn og kjapt ut, men får svar på alt og er sikker på jeg kunne vært der lenger hvis følte behov for det.

Beste legen jeg har hatt

Annemarie er en helt fantastisk lege, får ikke fullrost henne nok. For en oppfølging, spesielt gjennom trøblete svangerskap. Utrolig dyktig og empatisk. Er det noe hun er usikker på, nøler hun ikke med å henvise til noen som kan. Hatt henne som fastlege noen år, og kommer ikke til å bytte.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har flyttet, men kan ikke tenke meg å bytte fastlege. Annemarie er utrolig dyktig OG empatisk. Hun lytter, tror på pasientene sine, er respektfull og utrolig kunnskapsrik. Hun er virkelig interessert i faget og alltid oppdatert (ofte mer enn spesialister) samtidig som hun er ydmyk og ikke tror hun vet best. En uslåelig kombinasjon. Hun er rett og slett den beste legen jeg har hatt.

Den best legen vi har hatt i Norge siden fastlege ordningen kom.

Dr Annemarie Urenholdt er en veldig empatisk lege, som hører nå r vi snakker. hun tar alle besøk veldig seriøst. hun er også veldig dyktig lege. mannen min og jeg har hatt henne som fastelge lenge.