Annemarie Uhrenholt

Bråset Legesenter DA

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bråset Legesenter DA
Bassengveien 1 3440 Røyken
Tlf: 31 00 50 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Annemarie Uhrenholt er en av 15 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Annemarie Uhrenholt

Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull

Så takknemlig for henne som fastlege. Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull. Tror disse egenskapene også gjør henne effektiv, jeg er ofte kjapt inn og kjapt ut, men får svar på alt og er sikker på jeg kunne vært der lenger hvis følte behov for det.

Beste legen jeg har hatt

Annemarie er en helt fantastisk lege, får ikke fullrost henne nok. For en oppfølging, spesielt gjennom trøblete svangerskap. Utrolig dyktig og empatisk. Er det noe hun er usikker på, nøler hun ikke med å henvise til noen som kan. Hatt henne som fastlege noen år, og kommer ikke til å bytte.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har flyttet, men kan ikke tenke meg å bytte fastlege. Annemarie er utrolig dyktig OG empatisk. Hun lytter, tror på pasientene sine, er respektfull og utrolig kunnskapsrik. Hun er virkelig interessert i faget og alltid oppdatert (ofte mer enn spesialister) samtidig som hun er ydmyk og ikke tror hun vet best. En uslåelig kombinasjon. Hun er rett og slett den beste legen jeg har hatt.

Den best legen vi har hatt i Norge siden fastlege ordningen kom.

Dr Annemarie Urenholdt er en veldig empatisk lege, som hører nå r vi snakker. hun tar alle besøk veldig seriøst. hun er også veldig dyktig lege. mannen min og jeg har hatt henne som fastelge lenge.

kunnskapsrik, forståelsesfull, dyktig, tålmodig

Familielege til alle. Beste legen vi har hatt og damene i resepsjonen er de hyggeligste man kan tenke seg, både til voksne og til barn.

Hyggelig lege

Hun er hyggelig. Men føler at jeg ikke når frem med mine problemer. Finner hun ikke noe på blodprøvene så stopper det liksom der. Tar vel så godt som aldrig blodtrykk og lignende. Føler at jeg selv må komme med forslag til vidre utredning, også stopper det liksom bare opp. Lege sekretærene er helt knall, alltid strålende humør.

En veldig dyktig lege som tar deg på alvor.

En veldig dyktig og ydmyk lege. Hun sender deg til spesialister om dette er nødvendig, og er veldig forståelsesfull. Hun mener det er pasienten som har best kunnskap om egen sykdom i forhold til situasjonen man er i og lytter til det man har å komme med.

Til å begynne med var jeg veldig usikker på den situasjonen jeg var i, noe som gjenspeilte seg i behandlingen jeg fikk. Etterhvert som vi ble bedre kjent ble både hun og jeg mer sikre på hvilke steg som skulle taes.

Meget bra !

Bestille på mobil, tilbakemelding umiddelbart, time innen 2 timer, behandling ferdig innen 1/2 time.
Meget bra !

Jeg ville valg en annen.

Jeg har opplevd denne legen som uempatisk og uinteressert. Ville derfor valgt en annen.

Tar lite initiativ

En hyggelig lege men hun tar lite initiativ, hun har nesten aldri foretatt en ordentlig lege sjekk på meg bortsett fra blodprøver. Rart at en lege sjekker ikke blodtrykket eller lytter ikke på hjerte !!! Hun sender nesten aldri ikke til videre utredning.

En grei lege

Generelt sett en hyggelig og snill lege som tar seg god tid og er flink til å lytte men jeg opplever at hun er lite behjelpelig hvis blodprøver er OK og man har fortsatt ikke funnet en diagnose. Opplevde ofte lite forståelse for mine smerte problemer og fikk høre at det er ingenting mer man kan gjøre; -( . Man må nesten be om å bli henvist til videre utredning, hun tar lite initiativ i forhold til dette selv. Ellers man kan få time ganske raskt .

Ikke en god lege for meg

Fremstår for meg som lite kompetent lege om man har sykdom som ikke kan påvises entydig ved blodprøver, slik jeg fikk mens jeg var hennes pasient. Til tross for stadig forverring syntes hun å mene jeg ikke skulle bry henne, var noen ganger uhøflig og bagatelliserte alvorlige rapporterte plager. Mitt inntrykk var at hun rett og slett ikke ante hvordan hun skulle håndtere saken. Et par ganger fremkom noe jeg oppfattet som lite sympatiske tanker rundt 'psyke' pasienter (mitt uttrykk). Jeg har nå fått diagnose på alvorlig fysisk sykdom fra ny fastlege. Uhrenholt har ellers en del gode kvaliteter: våger å tenke etter, forklarer gjerne, er nøye med å ta prøver og er sikkert dyktig på mer objektiv diagnostikk. I rett lune er hun også god til å lytte og tar seg god tid. For meg ble det å være hennes pasient likevel en ganske så ubehagelig opplevelse. Mitt tilfelle var kanskje ikke helt enkelt, men en tidvis sur og likegyldig behandling av en pasient som rapporter en etterhvert meget sterk sykdomsopplevelse og stadig flere symptomer kan ikke unnskyldes.

En meget bra lege!

Min sønn på 2 år har Annemarie som fastlege og både jeg og min kone er meget fornøyd. Hun er flink til å lytte, tar seg tid og er åpen og ærlig på hva hun kan og sine egne begrensninger. Sender til spesialist hvis hun er i tvil.

Vi kommer til å benytte Annemarie så lenge vi bor i området. Anbefales!

Faglig dyktig

Tilstedeværende og nærværende. God tilgjengelighet med time på dagen. Åpen og engasjert. Faglig dyktig.

Fungerte ikke for meg

Legekontoret i seg selv er av bra standard, menneskene som jobber der er hyggelige. Man får time kjapt og enkelt.

Er litt misfornøyd etter det har blitt klart at hun sitter og fantaserer om hvem du er og drar kaniner opp av hatten.

Vanligvis flink nok til det du trenger henne for.

En av de 3 beste legene jeg har hatt. De to andre er begge proffér i Oslo.

Alt er bra. Legesentres to leger har skapt et ytterst trivelig legesenter. Svært pene funksjonelle lokaler, flott medisinsk utstyr, meget hyggelige og effektive leger og pleiere.

Senteret gir en kundeservice som er utrolig god. Burde være eksempel til etterfølgelse for andre norske primærleger.

Eksempel: Lab. resultater blir formidlet til (bekymrede ?) pasienter utenom kontortid. Hvem andre fastleger i Norge gjør det samme?

Klart beste lege jeg noen gang har hatt!

Profesjonell, empatisk, effektiv (svært raske svar, bruk av sms, raske og gode tester, rask på henvisninger), i det hele tatt svært dyktig.

Flinke og hyggelige helsesøstre, flott venterom

Lett tilgjengelig, hyggelig, lyttende og engasjert

Jeg har ikke annet enn gode erfaringer med Annemarie Uhrenholt. Hun har hjulpet meg på en svært god måte med de plagene jeg har hatt. Hun har selvfølgelig som andre leger gjort målinger og tatt vanlige prøver i forbindelse med plager og når det har gått lang tid siden forrige sjekk av kolesterol etc.
Jeg har aldri følt at "tiden er ute". Det er etter det jeg kan huske jeg som har tatt initiativet til å avslutte konsultasjonen når jeg har vært fornøyd.

Nedlatende og helt uten Empati

Her må man legge ting i fanget hennes for at hun i det hele tatt gidder gjøre noe! Det bryr henne i grunn svært lite om man er syk. Det eneste som er viktig er å få tatt prøver av forskjellig slag og få deg ut av kontoret fortest mulig!

Både og

Legekontoret er nytt og fint. Det går raskt å få time, og det er heller ikke lang ventetid før man kommer inn. Legesekretær er blid og vennlig.

Legen mangler empati og forståelse. Er vanskelig å snakke med om vonde ting. Tar ikke helt det pasienten sier på alvor.

Men helt OK konkrete, målbare problemer.