Bråset Legesenter DA

Bassengveien 1 3440 Røyken

Siste vurderinger av behandlere ved Bråset Legesenter DA

Kunnskapsrik og handlekraftig.

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

En behagelig lege å komme til.
Handlekraftig og lyttende.
Rask med svar på spørsmål og div.henvendelser.
Hun var rask med å henvise til spesialist, noe hun fikk ros for.Jeg har full tillit til henne.Lett å få time.

Unik lege som alltid lytter, den beste legen jeg har hatt!

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

Annemarie er en utrolig varm, dyktig og tilstedeværende lege. Jeg har hatt henne som lege i 11 år. Hun møter mine behov og tar seg alltid tid til å lytte. Veldig rask til å svare på meldinger. Alltid lett å få time. Jeg er så takknemlig, hun gjør en forskjell i en verdenen min!

Hyggelig men dårlig oppfølging

Lege: Unni Kathrine Gausel Skrevet

Hele familien bruker Unni. Hun er kjempe hyggelig og snill, men dessverre er det svært dårlig oppfølging.
Hun har lite ideer til hva vi kan gjøre/prøve/henvise hvis det er noe problem som er litt utenom det «vanlige» og skriver svært dårlige henvisninger som gjør at man ofte får avslag på saker som klart burde blitt godkjent for behandling.

Men utrolig god å prate med, og ingen tvil om at hun ønsker sine pasienter godt

Veldig kunnskapsrik og behagelig

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

Behandleren virker veldig kunnskapsrik.
Alltid veldig hyggelig og komme til henne, da en alltid blir tatt veldig i mot. Går man inn på Pasient Sky, får man svar på spørsmål etter meget kort tid, samme hvilken dag det er. Spiller ingen rolle om det er lørdag eller søndag.

Trygg og tilstede

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

Jeg opplever å bli sett og tatt på alvor hver gang. Hun er genuint interessert. Hun opplever å ha kunnskap og god til å kommunisere både med voksne og barn/ ungdommer. Kontoret fremstår rent og organisert.