Bråset Legesenter DA

Telefonnummer31 00 50 5031 00 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bassengveien 1 3440 Røyken

Siste vurderinger av Bråset Legesenter DA

Annemarie Uhrenholten er beste legen jeg har hatt.

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

Jeg har hatt Annemarie Uhrenholt som fastlege i 7-8 år og er jeg superforøyd og hun er utrolig dyktig.
Jeg har flyttet i Drammen det var vansklig å tenke meg å bytte fastlege..

trygg og kunskapsrik

Lege: Unni Kathrine Gausel Skrevet

Unni er en meget dyktig lege,det hersker det ingen tvil om.Hele familien bruker henne og alle er særdeles fornøyde.Unni Katrine er alltid blid og hjelpsom.
2 meget blide og hyggelige legesekretærer som også kan jobben sin. Anne Marie er også en meget dyktig lege,bare så det er nevnt.

Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

Så takknemlig for henne som fastlege. Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull. Tror disse egenskapene også gjør henne effektiv, jeg er ofte kjapt inn og kjapt ut, men får svar på alt og er sikker på jeg kunne vært der lenger hvis følte behov for det.

Alltid hjelpende

Lege: Unni Kathrine Gausel Skrevet

Fantastisk lege, med mye kunnskap ! Føler at jeg får det lille ekstra ! Svært sjeldent venting. Hun sender alltid videre ved behov

Beste legen jeg har hatt

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

Annemarie er en helt fantastisk lege, får ikke fullrost henne nok. For en oppfølging, spesielt gjennom trøblete svangerskap. Utrolig dyktig og empatisk. Er det noe hun er usikker på, nøler hun ikke med å henvise til noen som kan. Hatt henne som fastlege noen år, og kommer ikke til å bytte.