Ola Valdersstøen

Autorisasjon (2002)

Tofte legesenter Telefonnummer32 79 22 2032 79 22 ...
Vestre Strandvei 3 3482 Tofte
Ola Valdersstøen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ola Valdersstøen

En perfekt lege

Jeg føler meg priviligert som har en så god lege som Ola. Han inngir til tillit og bagateliserer ALDRI noen av problemene mine, selv om de ikke alltid er like akutte. Rådene han kommer med er kunnskapsrike og empatiske. Har aldri vært borte i en bedre lege.

Den beste legen jeg har hatt

Han er lyttende, har alltid god tid, og man føler seg tatt på alvor. Går alltid derfra med en god følelse.

Anbefales på det sterkeste!

Jeg har måttet bytte fastlege etter 14 år hos samme lege. Og dette var virkelig vemodig å gjøre. Ola er en fantastisk lege, som det ikke er vanskelig å åpne seg for. Han gjør legetimen til en hyggelig opplevelse, og jeg har alltid fått hjelp til det jeg trenger. Han står virkelig på, og man kan se at han elsker jobben sin. En mer fantastisk lege enn Ola skal man jaggu lete lenge etter!

Tipp topp , tommel opp !!

En super lege , som er lett å kommunisere med . Imøtekommende , blid , og han tar deg på alvor . Ringer når svarene på blodprøvene er klare ( uansett om det skal gjøres endringer eller ei ) . Sender henvisninger til videre undersøkelser med en gang . Veldig veldig fornøyd :)

Den beste legen jeg har hatt :)

Flink til oppfølging å tar meg på alvor :) Føler meg trygg.. Veldig veldig fornøyd :) Veldig hyggelig lege som tar seg tid til å lytte :)