Ola Valdersstøen

Autorisasjon (2002)

Tofte legesenter Telefonnummer32 79 22 2032 79 22 ...
Vestre Strandvei 3 3482 Tofte
Ola Valdersstøen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ola Valdersstøen

Fantastisk lege

Jeg har hatt Ola som min fastlege i nå 17 år, og er superfornøyd. Han tar seg alltid tid til å høre på hva man har å si /eventuelt sliter med, og man blir tatt på alvor. Han er dessuten veldig kunnskapsrik!

Fantastisk fastlege

Ola er den perfekte fastlege. Blir alltid hørt, og sett og tar seg god tid med pasienten. Føler meg trygg, og han kan tingene sine.

Trygg og sikker og en lege som bryr seg om sine pasienter

Ola er den mest fantastiske fastlege en pasient bare kan drømme om å ha. Han viser at han bryr seg om deg, ikke bare som menneske, men også som pasient.
Han følger deg opp på en slik måte at du alltid føler deg trygg og ivaretatt. Svarer umiddelbart om man tar kontakt pr mail noe som også gjør at du føler deg trygg på å bli ivaretatt i en hver situasjon.

Trygg og tar en på alvor

Jeg føler meg alltid utrolig godt ivaretatt. Ola er genuint interessert i å hjelpe en og finne gode løsninger. Takket være Ola opplever jeg å ha blitt hjulpet til å ha et godt liv og jeg føler en stor takknemlighet til han.

Kunnskapsrik

Ola er en veldig flink allmenn lege som hjelper deg uansett om ossen du har det. Ola sender deg til spesialister med en gang du spør om noe han ikke kan svare på.