Per Christian Bjerknes

Tlf: 33 35 39 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Christian Bjerknes er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Per Christian Bjerknes

Veldig opp og ned

Har både gode og dårlige erfaringer. Noen ganger er han veldig flink, hører på hva du sier og undersøker nøye. Andre ganger er han avvisende og til tider direkte frekk og vil ha deg ut av kontoret fortest mulig. Men sier du ifra og "slår i bordet", så skjerper han som regel seg.

Faglig dyktig lege

Bjerknes har vært vår familielege ein årrekke. Alltid hyggelig og brukerorientert. Vektlegger forebygging og har et helsefremmende perspektiv.Anbefales

Solid fagmann

Tilgjengelig og pålitelig. Lyttende, trygg og faglig dyktig. Går rett på sak og gir klare råd. Følger opp når nødvendig.

Helt super!

Han har vært min fastlege siden fastlegeordningen startet, og før det var han min faste lege. Hele min familie bruker ham også.. Og det er det jo en god grunn til!
Han har masse humor, alltid en fleip på lur. Han er rask og effektiv, ikke en som sitter og koseprater. Han skriver ikke ut sykemeldinger i øst og vest. Jeg føler at han kan sitt fag og at han lytter til hva jeg, som pasient, har å si. Han kommer med gode råd, er ærlig, på godt og vondt;-) (f.eks; "10 kg ned i vekt og den vonde ankelen din vil få det mye bedre!!" Jeg trengte å høre det, og tålte å høre det.)
Jeg renner ikke akkurat ned dørene hos legen, men de gangene jeg har trengt det så har jeg fått time raskt, og blitt tatt på alvor.
Han kan godt veksle noen fraser om man treffer på ham på tur i skog og mark el.l.
Rett og slett en trivelig fyr og en lege jeg liker. Anbefales!

Den seriøse legen

Bjerknes er en dyktig og seriøs lege. Han er omsorgsfull, som de andre på legesenteret.
Men han holder kontrollen gjennom konsultasjonen slik at han også holder tiden.
Det er en meget god egenskap. Så lenge man får en ny time for å drøfte det andre problemet som han ikke hadde tid til denne gangen.
Og så har han en god og snill humoristisk sans, han tåler en snill fleip.

Men han tåler ikke tull eller urimeligheter. Og det skulle da bare mangle!

Det er god grunn til at PC Bjerknes ikke har en eneste ledig listeplass.

Kunnskapsrik og dyktig

En serviceinnstilt humørspreder med god oversikt over det medisinske fagfeltet og store kunnskaper. Han har min tillit.

Svært dyktig lege!

Kunnskapsrik lege. Får alltid følelsen av å bli tatt seriøst. Det at han kan komme med noen tullete verbale utspill er vel ikke annet enn bare morsomt! Alltid punktlig, og lett komme i kontakt med feks over telefon.

Strålende

Bjerknes er en strålende lege som virkelig tar deg på alvor og er dyktig... Flink med barn også!!!

Hukommelse uten sidestykke

Bjerknes er en humoristisk og omsorgsfull mann. En dyktig fastlege med en imponerende hukommelse!

Ikke alltid seriøs,

Bjerknes er Bjerknes......
Som en annen skrev, har man time klokken 11.00. Så kan du stille klokka når du blir ropt opp, ikke alltid med ditt eget navn da han kallenavn på flere av sine pasienter.
Føler jeg ikke alltid blir tatt seriøst, blir ofte avbrytet når man skal legge frem sin sak, dette må nok være noe av grunnen til at timeavtalen blir overholdt.
Jentene bak disken er hyggelige.
Men, tviler litt på Bjerknes, kan jeg føle meg trygg hos han.

Trangsynt og hevngjerrig

Spydig og kjapp i kommentarene , Ok så lenge han får være den som vet, og har svaret. Prøv ikke å forstå din sykdom selv, da kan du få et større problem, enn sykdommen. En hevngjerrig Lege.

Helt fantastisk !!

Hit er det alltid hyggelig å komme. Blir tatt seriøst hver eneste gang. Damene på kontoret er verdens hyggeligste og er meget flinke til å ta blodprøver. Det er helt fantastisk hvordan de her har respekt for brukerne ved å ALLTID være punktlige på tiden. Har du time klokka 11 kommer du inn klokka 11. Det er nesten som ett atomur.
Kan ikke få sagt nok godt om dette kontoret.......