Per Christian Bjerknes

Slagen Legekontor

• Allmennmedisin
  • Almenpraktiker Dnlf

1980

Slagen Legekontor Telefonnummer33 35 39 0033 35 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valløveien 31 3151 Tolvsrød
Per Christian Bjerknes er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Per Christian Bjerknes

Hyggelig og behjelpsom

Bjerknes er alltid hyggelig og behjelpsom, jeg anbefaler han på det sterkeste. Trekker noe ned pga. lang ventetid på time og sekretærene er lite imøtekommende/hyggelige og "besserwissere". Disse trenger også smilekurs.

Veldig opp og ned

Har både gode og dårlige erfaringer. Noen ganger er han veldig flink, hører på hva du sier og undersøker nøye. Andre ganger er han avvisende og til tider direkte frekk og vil ha deg ut av kontoret fortest mulig. Men sier du ifra og "slår i bordet", så skjerper han som regel seg.

Faglig dyktig lege

Bjerknes har vært vår familielege ein årrekke. Alltid hyggelig og brukerorientert. Vektlegger forebygging og har et helsefremmende perspektiv.Anbefales

Solid fagmann

Tilgjengelig og pålitelig. Lyttende, trygg og faglig dyktig. Går rett på sak og gir klare råd. Følger opp når nødvendig.

Helt super!

Han har vært min fastlege siden fastlegeordningen startet, og før det var han min faste lege. Hele min familie bruker ham også.. Og det er det jo en god grunn til!
Han har masse humor, alltid en fleip på lur. Han er rask og effektiv, ikke en som sitter og koseprater. Han skriver ikke ut sykemeldinger i øst og vest. Jeg føler at han kan sitt fag og at han lytter til hva jeg, som pasient, har å si. Han kommer med gode råd, er ærlig, på godt og vondt;-) (f.eks; "10 kg ned i vekt og den vonde ankelen din vil få det mye bedre!!" Jeg trengte å høre det, og tålte å høre det.)
Jeg renner ikke akkurat ned dørene hos legen, men de gangene jeg har trengt det så har jeg fått time raskt, og blitt tatt på alvor.
Han kan godt veksle noen fraser om man treffer på ham på tur i skog og mark el.l.
Rett og slett en trivelig fyr og en lege jeg liker. Anbefales!