Per Christian Bjerknes

• Allmennmedisin
  • Almenpraktiker Dnlf

Autorisasjon (1980)

Slagen Legekontor Telefonnummer33 35 39 0033 35 39 ...
Valløveien 31 3151 Tolvsrød
Per Christian Bjerknes er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Per Christian Bjerknes

Solid fagmann

Tilgjengelig og pålitelig. Lyttende, trygg og faglig dyktig. Går rett på sak og gir klare råd. Følger opp når nødvendig.

Helt super!

Han har vært min fastlege siden fastlegeordningen startet, og før det var han min faste lege. Hele min familie bruker ham også.. Og det er det jo en god grunn til!
Han har masse humor, alltid en fleip på lur. Han er rask og effektiv, ikke en som sitter og koseprater. Han skriver ikke ut sykemeldinger i øst og vest. Jeg føler at han kan sitt fag og at han lytter til hva jeg, som pasient, har å si. Han kommer med gode råd, er ærlig, på godt og vondt;-) (f.eks; "10 kg ned i vekt og den vonde ankelen din vil få det mye bedre!!" Jeg trengte å høre det, og tålte å høre det.)
Jeg renner ikke akkurat ned dørene hos legen, men de gangene jeg har trengt det så har jeg fått time raskt, og blitt tatt på alvor.
Han kan godt veksle noen fraser om man treffer på ham på tur i skog og mark el.l.
Rett og slett en trivelig fyr og en lege jeg liker. Anbefales!

Den seriøse legen

Bjerknes er en dyktig og seriøs lege. Han er omsorgsfull, som de andre på legesenteret.
Men han holder kontrollen gjennom konsultasjonen slik at han også holder tiden.
Det er en meget god egenskap. Så lenge man får en ny time for å drøfte det andre problemet som han ikke hadde tid til denne gangen.
Og så har han en god og snill humoristisk sans, han tåler en snill fleip.

Men han tåler ikke tull eller urimeligheter. Og det skulle da bare mangle!

Det er god grunn til at PC Bjerknes ikke har en eneste ledig listeplass.

Kunnskapsrik og dyktig

En serviceinnstilt humørspreder med god oversikt over det medisinske fagfeltet og store kunnskaper. Han har min tillit.

Svært dyktig lege!

Kunnskapsrik lege. Får alltid følelsen av å bli tatt seriøst. Det at han kan komme med noen tullete verbale utspill er vel ikke annet enn bare morsomt! Alltid punktlig, og lett komme i kontakt med feks over telefon.