Britt Jørstad Bryne

Horten Legesenter

1999

Horten Legesenter Telefonnummer33 03 16 5033 03 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trimveien 41b 3188 Horten
Britt Jørstad Bryne er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Britt Jørstad Bryne

Svært dyktig og imøtekommende

Opplever henne som en trygg og god lege som er engasjert og interessert i pasienten. Hun er god til å lytte og rask til å henvise til videre undersøkelser. Jeg om mine 3 barn har hatt henne som lege siden 1999 .

Lite interessert i pasienten

Følte meg ikke komfortabel med denne legen, hun virket likegyldig og avvisende for meg. Sa med kald tone at noen tilstander blir rett og slett aldri prioritert da viktigere ting må prioriteres. Jeg følte at jeg ble nektet medisinsk hjelp og at jeg ikke var viktig nok. Spurte hvilken undersøkelse jeg synes jeg burde ta? Trodde vel at legen kunne i det minste fortelle meg hva slags undersøkelser man kunne foreta i mitt tilfelle?

Meget dyktig og våken

Veldig fornøyd, hun er smart, rask og presis. Flink til å treffe riktig diagnose og har kort ventetid.

Empatisk og forståelsesfull

En veldig dyktig lege. Hun har fulgt meg i svangerskap og fulgt meg og mine 2 barn. Hun lytter, tar pasienten på alvor og følger opp. Beste legen jeg har hatt.

Veldig fornøyd

Den beste legen jeg har hatt, anbefaler Britt på det sterkeste. Lytter og tar seg god tid til hver enkelt pasient, rask til å henvise til videre behandling