Britt Jørstad Bryne

Tlf: 33 03 16 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Britt Jørstad Bryne er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Britt Jørstad Bryne

Lite interessert i pasienten

Følte meg ikke komfortabel med denne legen, hun virket likegyldig og avvisende for meg. Sa med kald tone at noen tilstander blir rett og slett aldri prioritert da viktigere ting må prioriteres. Jeg følte at jeg ble nektet medisinsk hjelp og at jeg ikke var viktig nok. Spurte hvilken undersøkelse jeg synes jeg burde ta? Trodde vel at legen kunne i det minste fortelle meg hva slags undersøkelser man kunne foreta i mitt tilfelle?

Meget dyktig og våken

Veldig fornøyd, hun er smart, rask og presis. Flink til å treffe riktig diagnose og har kort ventetid.

Empatisk og forståelsesfull

En veldig dyktig lege. Hun har fulgt meg i svangerskap og fulgt meg og mine 2 barn. Hun lytter, tar pasienten på alvor og følger opp. Beste legen jeg har hatt.

Veldig fornøyd

Den beste legen jeg har hatt, anbefaler Britt på det sterkeste. Lytter og tar seg god tid til hver enkelt pasient, rask til å henvise til videre behandling

Empatisk og dyktig lege

Legen oppleves seriøs, grundig og profesjonell, vennlig, imøtekommende og empatisk. Hun tar seg alltid god tid, og fremstår trygg og kunnskapsrik, både med hensyn til teori og praksis. Veldig fornøyd med henne som min fastlege!