Britt Jørstad Bryne

Trimveien 41b 3188 Horten
Britt Jørstad Bryne er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Britt Jørstad Bryne

Veldig fornøyd

Den beste legen jeg har hatt, anbefaler Britt på det sterkeste. Lytter og tar seg god tid til hver enkelt pasient, rask til å henvise til videre behandling

Empatisk og dyktig lege

Legen oppleves seriøs, grundig og profesjonell, vennlig, imøtekommende og empatisk. Hun tar seg alltid god tid, og fremstår trygg og kunnskapsrik, både med hensyn til teori og praksis. Veldig fornøyd med henne som min fastlege!

Svært god allmennpraktiserende lege

Undertegnede er svært fornøyd med legen. Har alltid blitt møtt med respekt og forståelse. Legen utfører alltid grundig undersøkelse. Legen har en svært profesjonell holdning, men det går ikke på bekostning av medmenneskilighet. Legen henviser til spesialist der det er den minste tvil om diagnose/plager.

Forståelsesfull og hjelpsom

Har hatt henne i mange år, jeg og min datter. Behagelig, høflig, ikke for påtrengende, avvisende eller nedlatende holdning. Følger godt opp ved behov og henviser raskt ved behov.

Anbefales :)

Har Britt Jørstad Bryne som fastlege til mine barn.Hun er flink,dyktig, og god til å lytte.Er god på å ta ting videre/henvise til sykehus etc når det er behov for det.