Britt Jørstad Bryne

Trimveien 41b 3188 Horten
Britt Jørstad Bryne er en av 22 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Britt Jørstad Bryne

Meget godt fornøyd

Hun er imøtekommende, grundig, hyggelig. Hun virker interessert i meg som pasient og tar seg god tid.

Lite imøtekommende og samarbeidsvillg

Følte ikke at min tilstand og mine behov ble tatt på alvor, samt en manglende vilje til å høre på hva jeg hadde å si. Kommer aldri tilbake.

Får ikke bedre lege

Dr Bryne har vært min fastlege gjennom mange år. Alltid blid og imøtekommende. Husker hun for flere år siden skrev en legeattest for at jeg skulle få kjøpt nikotin til e-sigaretten min. Som hun sa: Bare du greier å slutte å røyke, så skriver jeg under på hva som helst. Er nå i langt bedre form.

Svært dyktig og imøtekommende

Opplever henne som en trygg og god lege som er engasjert og interessert i pasienten. Hun er god til å lytte og rask til å henvise til videre undersøkelser. Jeg om mine 3 barn har hatt henne som lege siden 1999 .

Lite interessert i pasienten

Følte meg ikke komfortabel med denne legen, hun virket likegyldig og avvisende for meg. Sa med kald tone at noen tilstander blir rett og slett aldri prioritert da viktigere ting må prioriteres. Jeg følte at jeg ble nektet medisinsk hjelp og at jeg ikke var viktig nok. Spurte hvilken undersøkelse jeg synes jeg burde ta? Trodde vel at legen kunne i det minste fortelle meg hva slags undersøkelser man kunne foreta i mitt tilfelle?