Kjell Arne Bustnes

Valløveien 31 3151 Tolvsrød
Kjell Arne Bustnes er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Kjell Arne Bustnes

VERDENS BESTE LEGE!

KJELL ARNE BUSTNES er en fastlege som tar seg god tid til og høre på hva jeg har og si, og han gir meg bestandig gode råd.
Jeg føler også at han tar meg på alvor.
BUSTNES er en lege som bestandig er i godt humør, og han kan også spøke og ha det litt moro når det er på sin plass.
BUSTNES er den beste og den meste perfekte lege som jeg kunne fått. Dette mener jeg virkelig.
Lykke til med den fantastiske og flotte jobben som du gjør.

Den aller beste Legen

Bustnes er en lyttende og omsorgsfull lege. Jeg har bare ros å gi:-).Damene på Kontoret er også veldig bra;.)

Skuffet

Etter 10 år har han aldri dobbeltsjekket medisiner eller om tilstaden forandrer seg. Og når krisen kom var det ingen medlitenhet eller villighet til å hjelpe. Meget skuffet.

Endelig en ekte fastlege.

Etter MANGE år uten leger som har trudd på meg eller ønsket og hjelpe meg, så var det en ny verdag da jeg kom til Bustnes! Her blir man møtt med en saklig, oppegående lege som tydelig bryr seg om pasienten. Han er alltid i gått humør og er med på en god spøk, om det passer seg. I mitt tilfelle brukte han ca 2mnd på og sette en diagnose, etter mye undersøkelse på SIV, noe andre leger ikke klarte eller ville på nesten 10 år. Derfor ser jeg ingen annen grunn en og gi han full pott. Kan til tider være noe ventetid, noe som ikke er vanskelig og forstå med en så bra lege, og ventetiden er det verdt da man er sikret en dyktig legeg behandling!

Kjempedyktig lege!

Han lytter, kommer med konkrete råd, følger NAV sine anvisninger. En flott lege:-)