Kjell Arne Bustnes

Slagen Legekontor

1998

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Slagen Legekontor
Valløveien 31 3151 Tolvsrød
Tlf: 33 35 39 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjell Arne Bustnes er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Kjell Arne Bustnes

God lege

Bustnes er en god lege. Han tar seg god tid, men negativt er at han spøker litt for mye noen ganger.

Helsesekretærene er dessverre ofte meget lite serviceinnstilt og har en skarp og negativ tone.

VERDENS BESTE LEGE!

KJELL ARNE BUSTNES er en fastlege som tar seg god tid til og høre på hva jeg har og si, og han gir meg bestandig gode råd.
Jeg føler også at han tar meg på alvor.
BUSTNES er en lege som bestandig er i godt humør, og han kan også spøke og ha det litt moro når det er på sin plass.
BUSTNES er den beste og den meste perfekte lege som jeg kunne fått. Dette mener jeg virkelig.
Lykke til med den fantastiske og flotte jobben som du gjør.

Den aller beste Legen

Bustnes er en lyttende og omsorgsfull lege. Jeg har bare ros å gi:-).Damene på Kontoret er også veldig bra;.)

Skuffet

Etter 10 år har han aldri dobbeltsjekket medisiner eller om tilstaden forandrer seg. Og når krisen kom var det ingen medlitenhet eller villighet til å hjelpe. Meget skuffet.

Endelig en ekte fastlege.

Etter MANGE år uten leger som har trudd på meg eller ønsket og hjelpe meg, så var det en ny verdag da jeg kom til Bustnes! Her blir man møtt med en saklig, oppegående lege som tydelig bryr seg om pasienten. Han er alltid i gått humør og er med på en god spøk, om det passer seg. I mitt tilfelle brukte han ca 2mnd på og sette en diagnose, etter mye undersøkelse på SIV, noe andre leger ikke klarte eller ville på nesten 10 år. Derfor ser jeg ingen annen grunn en og gi han full pott. Kan til tider være noe ventetid, noe som ikke er vanskelig og forstå med en så bra lege, og ventetiden er det verdt da man er sikret en dyktig legeg behandling!

Kjempedyktig lege!

Han lytter, kommer med konkrete råd, følger NAV sine anvisninger. En flott lege:-)

Verdens beste lege

Hadde det ikke vært for Bustnes hadde jeg aldri hatt det livet jeg har nå. Han hjalp meg på veien mot en GBP,og jeg angrer ikke!

Lyttende og omsorgsfull

En kjempedyktig lege som gir mye av seg selv. Føler meg godt ivaretatt!

Den beste fastlegen jeg har

En veldig hyggelig fastlege. Kjell Arne Bustnes møter sine pasienter med smil og av og til humor. Bustnes har tid til å høre på det pasienten forteller og han tar sine pasienter på alvor, og han finner bestandig gode løsninger på det som pasienten trenger hjelp til. Det er viktig at pasienten føler at de blir tatt på alvor når de kommer til legekontoret. Kjell Arne Bustnes er en dyktig lege med et stort varmt smil og masse humor, en lege som vet veldig godt hva han gjør.