Konrad Martin Jamrozy

Autorisasjon (2006)

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Konrad Martin Jamrozy er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Konrad Martin Jamrozy

Meget bra lege og menneske

Tar seg tid til å høre etter hva jeg sier, behagelig, rolig og tillitsfull personlighet. Har fulgt opp de sakene jeg har tatt opp. Gjør sitt beste for meg.

Beste legen jeg har hatt det kortlange livet mitt!

Han er imøtekommende, lytter, setter i gang utredning umiddelbart! Stresser ikke med å bli ferdig, kjempedyktig og har virkelig hjulpet meg masse! All ære til han!
Anbefalles på det sterkeste! Også synes jeg det er koselig at han smiler og ler og får meg til å gjøre det samme:-)

Profesjonell og lyttende

Jeg har hatt Jamrozy som fastlege siden har startet på GMS legesenter.

Har ikke vært en hyppig gjest ved legesentret, men har opplevd ham som rolig, lyttende og oppmerksom ved de tilfellene jeg har vært der. God med barn også, taler i "øyenhøyde" og er meget imøtekommende.

Ved min siste konsultasjon var jeg meget bekymret, og mine bekymringer ble tatt på alvor. Ble umiddelbart sendt videre til spesialist og ble utredet raskt og effektivt.

Kan kun anbefale Jamrozy til andre.

Selve legekontoret opplever jeg ikke like positivt. Telefonsystemet overbelastes hver morgen, oppkallet blir avbrutt gang på gang og det føles nesten som å vinne i lotto, hvis man klarer å komme igjennom på telefon mellom kl. 08:00 og 09:00. Har i tillegg opplevd at en av legesekretærene i all offentlighet kommenterte en pasients helsesituasjon i barnehagen. Utover det fungerer legekontoret tilfredsstillende.