Mari Hveem Rostad

Måsåbekkveien 2 2316 Hamar
Tlf: 62 54 04 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mari Hveem Rostad er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Mari Hveem Rostad

Lytter og er imøtekommende!

Alltid fått god hjelp av Mari og hun hører faktisk på det jeg kommer med. Er hun usikker på noe, så henviser hun videre. Veldig fornøyd med henne som fastlege.

God lege

Var litt uvant i begynnelsen, da hun tok over etter legen jeg har hatt siden jeg selv var barn. Har hjulpet meg godt i de situasjonene jeg har hatt behov, syns også hun er flink med barna. Er alt i alt fornøyd med henne som lege.

Ikke fornøyd

Jeg var ikke fornøyd med Mari som lege, hverken personlig eller faglig. Dårlig kjemi mellom oss kan kanskje være noe av grunnen. Virker som om hun ikke er villig til å høre på innspill, noe som svekker hennes faglige troverdighet for meg. Totalt følte jeg meg ikke godt ivaretatt hos henne eller at jeg kom videre med utfordringene jeg dro dit for. Ingen god opplevelse å ha henne som fastlege for oss, med andre ord.

Fornøyd, men for lang ventetid

Veldig fornøyd med henne som lege. Flink, lytter og informerer bra. Ventetiden for time er derimot uakseptabel! 2 måneders ventetid på legetime. Virker som hun har for liten kapasitet til og ha så mange pasienter

Vil bytte lege

Hun lytter dårlig til pasienten. Og hun har alltid rett. Har du plager må du vente å se om det går over eller så kan man komme tilbake om 1-2 uker for enda ny vurdering. Takler ikke s godt pasienter med mye plager.

Ikke fornøyd

Ikke fornøyd med henne som ny fastlege. Virker usikker og velger enkle løsninger fremfor å henvise videre. Forøvrig lett å komme i kontakt med per telefon. Ringer alltid opp ved forespørsel.

Flink lege!

Fikk henne som ny fastlege for en stund tilbake og er svært fornøyd! Kom for liten tid siden opp i en ny sykdomssituasjon og har blitt godt ivaretatt. Dersom hun er usikker på noe søker hun råd hos spesialister, noe som kjennes betryggende for meg som pasient. Har også fått beskjed om at jeg bare må ringe dersom det er noe. Kan merke at det er sykdommer og helserelaterte prosedyrer hun ikke kan så mye om, men ettersom hun tar initiativ til å lære er ikke dette noe hinder for meg som pasient. Ingen leger kan alt : )

Lite barnevennlig

Ikke så flink til å i møtekomme barn. Har en veldig autoritær fremtoning. Ingen god opplevelse for verken liten eller stor.