Mari Hveem Rostad

Måsåbekkveien 2 2316 Hamar
Mari Hveem Rostad er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Mari Hveem Rostad

God lege

Var litt uvant i begynnelsen, da hun tok over etter legen jeg har hatt siden jeg selv var barn. Har hjulpet meg godt i de situasjonene jeg har hatt behov, syns også hun er flink med barna. Er alt i alt fornøyd med henne som lege.

Ikke fornøyd

Jeg var ikke fornøyd med Mari som lege, hverken personlig eller faglig. Dårlig kjemi mellom oss kan kanskje være noe av grunnen. Virker som om hun ikke er villig til å høre på innspill, noe som svekker hennes faglige troverdighet for meg. Totalt følte jeg meg ikke godt ivaretatt hos henne eller at jeg kom videre med utfordringene jeg dro dit for. Ingen god opplevelse å ha henne som fastlege for oss, med andre ord.

Fornøyd, men for lang ventetid

Veldig fornøyd med henne som lege. Flink, lytter og informerer bra. Ventetiden for time er derimot uakseptabel! 2 måneders ventetid på legetime. Virker som hun har for liten kapasitet til og ha så mange pasienter

Vil bytte lege

Hun lytter dårlig til pasienten. Og hun har alltid rett. Har du plager må du vente å se om det går over eller så kan man komme tilbake om 1-2 uker for enda ny vurdering. Takler ikke s godt pasienter med mye plager.

Ikke fornøyd

Ikke fornøyd med henne som ny fastlege. Virker usikker og velger enkle løsninger fremfor å henvise videre. Forøvrig lett å komme i kontakt med per telefon. Ringer alltid opp ved forespørsel.