Charlotte Skogvold

Nøste Legekontor AS Kvinne, 31 år

Autorisert2012
Ledige plasser 86 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nøste Legekontor AS

Bachesvei 97 3413 Lier
Charlotte Skogvold er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Charlotte Skogvold

Koselig lege står på for enn. Flink barn også. Kunne ikke hatt bedre fastlege. Streng til tider men rettferdig å

Beste legen jeg har hatt. Hjelpt meg med komune helse osv. Anbefaller henne på det sterkeste. Gått mye I sirkel I mine saker tidligere men charlotte klarte å nøste opp I min kompliserte helse. Får God behandling å godt insikt I helsen. Finner utveier å løsninger som er levbare. Å medisiner ikke bare for å gjøre det. Leter etter muligheter uten om medisin også. Flink til å henvise videre om det er noe. sånn at man kan Føle seg trygg.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg kan ikke få sagt nok rosende ord om denne legen. Jeg byttet fastlege til Charlotte i sommer, og jeg har aldri opplevd en mer dyktig, jordnær og flink lege. Er det noe hun ikke er sikker på, ringer hun rundt. Er det noe man ikke forstår, tegnes og forklares det. Man føler seg hørt og tatt på alvor, og hun har aldri dårlig tid. Kan varmt anbefale denne legen!

Veldig fornøyd.

Hadde utsatt i lang tid å gå til lege, som ble tydelig var helt unødvendig. Jeg ble tatt på alvor, og hun oppførte seg veldigt profesjonelt. Jeg fikk hjelp og forklaring, på mitt problem.