Nøste legekontor

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av behandlere ved Nøste legekontor

Fantastisk lege!

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Her møter du en blid og imøtekommende lege. Elena er en fantastisk lege! Hun lytter, forstår og hjelper. Flink til problemstillinger.
Hun tar seg tid med pasientene og svarer på meldinger/henvendelser i tiden.
Hun er dog strengt med sykemeldinger, men forklarer sine synspunkter og inviterer til dialog.
Denne personen kan man stole på.

En Topp Lege!

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Elena er en topp lege som jeg og familien min kunne møte! Hun er snill, smart, rask, omtenksom, nøye og veldig hjelpsom og omsorgsfull! Hun er den beste fastlegen på flere ting!
Hun finner alltid tid og mulighet for å hjelpe, viser og forklarer meg flere alternativer av behandling, oversetter epikrise fra kirurgiske til menneske språk)) Gir meg støtte, hjelp og håp! Jeg er meget fornøyd!

Kjempe flink lege

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Dr. Kamycheva er veldig dyktig, punktlig og hyggelig lege. Arbeider rask og effektiv. Meget fornøyd.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Elena er kunnskapsrik og ærlig lege, som ikke er redd å kalle spade for spade. Alltid flink med å holde tid og man så å si må aldri vente lengre enn 5 minutter, faktisk ofte er legen i forkant og da blir det pinlig hvis jeg som pasient er noen minutter forsinket. Svarer raskt på e-konsultasjoner, men de er ikke gratis. Jeg bor i en helt annen kommune med ganske stor reiseavstand, men uten tvil vil fortsette hos Elena. Hun er best🌹👍✌️

Great doctor

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

I am happy to have a doctor like Elena. She identifies the problem really fast and then prescribes the best possible treatment, plus she will always give you a bunch of advices about what else you can do, how to feel better, besides taking the medicine. She’s also very caring and easy to talk to, and I think that’s quite rare these days. Thank you, Elena :)