Charlotte Skogvold-Knutsen

Autorisasjon (2012)

Charlotte Skogvold-Knutsen er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Charlotte Skogvold-Knutsen

Tar seg tid til pasientene.

Charlotte er handlekraftig og tålmodig. Tar seg alltid tid til å gjøre en grundig vurdering. Den flinkeste legen jeg har hatt.

Fantastisk trygg, allsidig og kunnskapsrik

Jeg har flyttet mye og hatt mange leger, men Charlotte er helt klart den beste jeg har hatt. Med mange leger føler jeg at alt skal gå fort, men med Charlotte føler jeg at hun har god tid til meg og virkelig bryr seg om å finne ut hva jeg plages med og hvordan hun kan hjelpe meg.

Ikke helt fornøyd

Må alltid vente i 15-60 min for å komme inn. Men er nøye med å ikke overskride min time! Hvordan kan det da være mulig å alltid måtte vente?? Negativt at man ikke kan bestille dobbeltime hvis man trenger det, da må man bestille ny time igjen for å fortsette på saken, igjen og igjen. Håpløst!

Flink og profesjonell

Hyggelig lege som tar seg tid. Man merker litt når tiden begynner å gå, og hun blir stresset, men hun gjør seg fortsatt ferdig med de tingene man har begynt på. Undersøker ting videre for deg om hun er i tvil. Og ringer deg opp igjen når det er noe. Generelt veldig fornøyd med Charlotte!

Koselig lege står på for enn. Flink barn også. Kunne ikke hatt bedre fastlege. Streng til tider men rettferdig å

Beste legen jeg har hatt. Hjelpt meg med komune helse osv. Anbefaller henne på det sterkeste. Gått mye I sirkel I mine saker tidligere men charlotte klarte å nøste opp I min kompliserte helse. Får God behandling å godt insikt I helsen. Finner utveier å løsninger som er levbare. Å medisiner ikke bare for å gjøre det. Leter etter muligheter uten om medisin også. Flink til å henvise videre om det er noe. sånn at man kan Føle seg trygg.