Mohsen Javed

Autorisasjon (2015)

Bankgården Legekontor AS Telefonnummer63 86 65 5063 86 65 ...
Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand
Mohsen Javed er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Mohsen Javed

Lyttende og hjelpsom

Lang ventetid hos fastlegen min, så jeg fikk time hos Mohsen. Ble tatt godt imot og fikk den hjelpen jeg trengte. Skulle jeg byttet fastlegen hadde jeg valgt han.

En av Norges beste!

Dr. Javed er en unik fastlege. Han tar seg god tid til meg som pasient, lytter, viser forståelse og god faglig kunnskap. Man blir virkelig tatt på alvor, henvist videre til spesialist ved behov, er lett tilgjengelig og får rask time. Dette er en lege som virkelig brenner for yrket sitt, og utfører med eleganse. Jeg har virkelig bare godt å si om dr. Javed. Anbefales på det sterkeste :-)

Faglig dyktig og god lege

Han tar hensyn til pasienten, tar grundige undersøkelser og gir svarer deg raskt på e konsultasjon. Kommer raskt inn på time, han tar seg tid til deg og lytter på hva du sier og henviser videre om han blir usikker. Anbefaler denne legen på det sterkeste.

Veldig dyktig lege

Mohsen Javed var vikarlege for fastlegen vår i to år, og jeg var veldig fornøyd i disse årene. Han var lyttende, forståelsesfull, tydelig og hjelpsom. Hele familien fikk god hjelp av han og hadde det ikke vært for at han flyttet til andre siden av landet etter vikariatet, hadde vi valgt han som fastlege for fremtiden. Vi kan virkelig anbefale Mohsen Javed på det sterkeste. Han fortjener full pasientliste:-). Svært presis og lite venting

Trygg,kunnskapsrik og møtte meg med ydmykhet

Jeg har vært hos Dr Mohsen flere ganger med problemer som er vanskelig å be om hjelp til.
Jeg er utrolig takknemlig over måten han håndterer min sykdom. Og jeg føler meg virkelig trygg, tatt på alvor, møtt med respekt og en følelse av å være viktig.
Han har også det "ekstra" som viser at han ønsker å hjelpe folk.

[Navn fjernet av moderator]