Bankgården Legekontor AS

Tlf: 63 86 65 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bankgården Legekontor AS

Under middels

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

hørte mye bra om denne legen og tenkte at jeg ville forsøke for å få bedre hjelp til ME symptomene mine. jeg angrer på det da legen viste lite forståelse og støtte for symptomene mine.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer viser en genuin interesse i familiens helse. På grunn av vid kunnskap klarer han å se sakene fra flere sider.

Lege: Egil Andersson Skrevet

Tar seg god tid, lytter og delegerer det han ikke føler han har full kompetanse på. Tar alle prøver for å finne ut av feil og kjemper for sine pasienter om nødvendig

Fantastisk dame!

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Anbefales på det sterkeste.
Hun er imøtekommende, lytter og tar deg seriøst! Da jeg endelig bytta fastlege og ved en tilfeldighet fikk Ingvild, så skjønte jeg fort at å bytte lege var riktig valg! Etter mange år uten å bli tatt seriøst både psykiske problemer og diverse ledd og muskelsmerter, så fikk hun "ballen til rulle" og jeg har endelig fått diagnoser og er godt i gang med behandlingene jeg trenger..

Kan kanskje være litt stille og innadvendt, men selvom hun ikke sier stort så kan hun åpenbart jobben sin.

Fantastisk

Lege: Egil Andersson Skrevet

Uansett hvorfor du kommer, her blir du både "sett" og "hørt"!
Ingen ting er dumt å legge frem for han.
God tid og du føler deg ivaretatt:-)

Alle tiders lege.

Lege: Egil Andersson Skrevet

Jeg har brukt Egil Andersson i noen år nå. Alle tiders trygg og flink lege. Etter at jeg flyttet til en annen kommune, reiser jeg til Sørumsand . Er veldig flink og lytter og sender deg til videre undersøkelser. Veldig veldig fornøyd med min fastlege Egil. Vil ikke bytte for alt i verden. 😀

Kjempeflink lege

Lege: Egil Andersson Skrevet

Her har jeg alltid blitt tatt imot med et smil! Det er alltid kort ventetid for time. ( personlig aldri ventet mer en 3 virkedager) han tar deg på alvor og følger opp med de prøver som trengs. Håper denne karen skal holde på mange år til for bedre lege tror jeg ikke jeg finner!

fantastisk lege

Lege: Kjersti Lia Langebrekke Skrevet

Alltid finner diagnose, har tid til pasienter. Sender pasient videre hvis der er nødvendig. Undersøker mye hvis det er nødvendig. Har store kompetanse og stor kunnskap.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Egil Andersson Skrevet

Han er kjempe flink, tar deg på alvor, lar deg snakke ut og bruker god tid. Han er morsom og jeg føler meg kjempe trygg hos han.

Hele senteret synes jeg er flott. Man får legetime utrolig raskt, kan ikke fastlegen din spør de om man vil ha time hos noen andre. Kjempe snille og flinke mennesker som jobber der. Det viktigste av alt er at man blir møtt med respekt, høflighet og smil.

fornøyd.

Lege: Egil Andersson Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr Andersson. Han er tilgjengelig, tar seg tid, lett å få time raskt, litt humor og jevnt over dyktig i jobben sin

En super lege

Lege: Kjersti Lia Langebrekke Skrevet

Hun hører på pasienten og gjør jobben med en gang.
Kjempe lett person og snakke med og hun er utrolig flink til å stille diagnoser.
Jeg slet i ni år med magesår og leger som enten ikke trodde på meg eller ikke klarte å gjøre noe med det, når jeg kom til Hanne så sendte hun meg rett på sykehuset og der viste det seg at jeg holdt på å blø ihjel innvendig, og da hadde jeg vært hos tre andre leger samme uke. Jeg har vært hos veldig mange leger men aldri opplevd en flinkere lege, og så utrolig hyggelig..
Kun positive tilbakemeldinger fra om Doktor Lia

Helt fantastisk!!

Lege: Kjersti Lia Langebrekke Skrevet

Jeg blir alltid tatt på alvor. Hun har tid til å lytte, og er nytenkende i forhold til behandling. Er omtenksom og alltid blid. Vil aldri bytte fastlege. Det som trekker noe ned er ventetiden på tlf., og noe rot fra de i skranken.

Avsolutt beste legen jeg noen gang har vært hos!

Lege: Egil Andersson Skrevet

Egil Andersson er en helt fantastisk lege. Jeg har vært til mange leger på grunn av mye flytting og diverse, og ingen har så god tid og bryr seg fra hjertet slik som Egil. Han setter seg tilbake i stolen og gir deg mulighet til å si alt du trenger uten å føle at du opptar tiden hans, han VIL snakke med deg. Han gir gode råd og tar ingen sjanser, sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite som han sier selv, og henviser dit du ønsker og trenger. Absolutt å anbefale, 100% til å stole på, har godt humør og gir deg følelsen av å bli sett og hørt.

Legen som du aldri får treffe!

Lege: Egil Andersson Skrevet

Stakkaren jobber på Bankgården Legekontor. Der måtte jeg bruke 5 dager for å komme gjennom på telefon. Han skulle sende e-resept for meg. Jeg dukket opp på apoteket 3 virkedager etterpå, og ingen e-resept lå og ventet på meg. Prøvde da og ringe lege, men etter 17 min ventetid på telefonen, tok de av røret og la på....... Da dro jeg hjem, og byttet fastlege. Mitt råd er å unngå leger ved dette legekontoret!
Kan ikke gi vurdering om ventetid på legekontoret, da jeg aldri har kommet så langt, men vil tro det er lang ventetid der også.

Lia er en fantastisk lege, den beste jeg har hatt

Lege: Kjersti Lia Langebrekke Skrevet

Lyttende, motiverende, proff og meget seriøs og rett fremm.

Anbefales

Flink Lege.
Lytter og tar deg på alvor. Sender deg raskt videre om nødvendig. tar seg god tid og kan spørre henne om flere ting under et legebesøk.

Eneste minus er at hun ikke har telefontid og må ha time for å spørre om enkle ting som en kunne sluppet legetime for.

Har omtanke

Lege: Kjersti Lia Langebrekke Skrevet

Hun lytter godt og bryr seg om hele familien. Er hun usikker tar hun ikke forhastede konklusjoner. Jeg får ikke følelse av samlebånd og hastverk hos henne.

Slik alle leger burde vært!

Lege: Kjersti Lia Langebrekke Skrevet

Lia er en utrolig lyttende og forståelsesfull lege. Hun er ikke en lege som alltid er ærlig og som innrømmer hvis hun ikke vet noe og er rask med henvisninger i stedet for andre leger som gjerne "finner opp" sine egne diagnoser. En lege som absolutt kan anbefales og som jeg i alle fall ikke komme til å bytte fra!

Meget dyktig lege

Lege: Kjersti Lia Langebrekke Skrevet

Den beste legen jeg har hatt noen gang. Føler at jeg endelig blir tatt på alvor. Hun lytter og handler. Har hjulpet meg til et bedre liv.

Ansvarsfull og kompetent

Lege: Kjersti Lia Langebrekke Skrevet

Dette er en lege som tar jobben sin alvorlig. Er lyttende og seriøs i sin gjerning. Rask med henvisninger og blodprøver. Bytter henne aldri ut.