Bankgården Legekontor AS

Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Bankgården Legekontor AS

Flinkeste legen jeg har hatt

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Forståelsesfull, rask og effektiv, men ikke stressende. Gir rett behandling og det er rent og ryddig på kontoret hennes. Veldig hyggelig dame som passer til jobben sin. God til å forstå både psykiske og fysiske problemer. Håper hun aldri slutter.

Effektiv og imøtekommende

Lege: Laura Annikki Helskog Skrevet

Tillitsfull, profesjonell og effektiv men tok seg samtidig nok tid. Hun fremstår som en trygg og god lege.

Tillitsvekkende, lydhør, kunnskapsrik og oppdatert.

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Legen virker oppdatert på min helse når jeg ankommer. Videre er legen lydhør, har kunnskaper om min(e) sykdommer og oppdatert på behandling av disse. Legen utfører alle avtaler uten forsinkelser eller rot. Føler meg alltid trygg etter legetime med legen.
Et meget vennlig medmenneske.
Anbefales.

fantastisk lege

Lege: Egil Andersson Skrevet

Egil er en fantastisk lege, som møter deg med et smil. Har aldri opplevd maken til lege som han. Føler meg virkelig sett og hørt. Tar deg på alvor, uansett hva det må være. Føler meg 100% trygg å ivaretatt. Han forklarer grundig hvilken behandling han velger og hvorfor. Kommer aldri til å bytte lege En lege med humor og alltid et smil på lur.

Beste fastlegen

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Bedre fastlege får du ikke, tar seg alltid tid, tar alt du sier seriøst og henviser videre hvis det er behov for det.. Alt i alt meget dyktig ;)