Bankgården Legekontor AS

Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Bankgården Legekontor AS

Tillitsvekkende, lydhør, kunnskapsrik og oppdatert.

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Legen virker oppdatert på min helse når jeg ankommer. Videre er legen lydhør, har kunnskaper om min(e) sykdommer og oppdatert på behandling av disse. Legen utfører alle avtaler uten forsinkelser eller rot. Føler meg alltid trygg etter legetime med legen.
Et meget vennlig medmenneske.
Anbefales.

fantastisk lege

Lege: Egil Andersson Skrevet

Egil er en fantastisk lege, som møter deg med et smil. Har aldri opplevd maken til lege som han. Føler meg virkelig sett og hørt. Tar deg på alvor, uansett hva det må være. Føler meg 100% trygg å ivaretatt. Han forklarer grundig hvilken behandling han velger og hvorfor. Kommer aldri til å bytte lege En lege med humor og alltid et smil på lur.

Beste fastlegen

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Bedre fastlege får du ikke, tar seg alltid tid, tar alt du sier seriøst og henviser videre hvis det er behov for det.. Alt i alt meget dyktig ;)

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Setter seg grundige inn i pasientens behov. Søker informasjon og er forberedt når jeg som pasient kommer til avtalt time

Flink og omtenksom

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

God til å lytte, lett å prate med. Hun har kontroll på tiden hun bruker på hver pasient, veldig sjelden hun er forsinket til neste avtale. Jeg anbefaler henne til alle.