Bankgården Legekontor AS

Sørumsandvegen 69 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av behandlere ved Bankgården Legekontor AS

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Hun lytter, tar deg seriøst og sjekker ting nøye, og henviser deg videre for at du sjekkes ut ordentlig. Hun er veldig hyggelig, kunnskapsrik, ærlig, svarer raskt på e-konsultasjoner, mm. Jeg anbefaler henne til alle!

Meget god lege

Lege: Linn Pernille Thorstad Skrevet

Har hatt Linn Pernille som fastlege rundt 1 år. God tilgjengelighet og svarer raskt på henvendelser. Føler at hun tar seg god tid til å lytte og hun tar meg seriøst. Veldig hyggelig og lett å prate med. Virker profesjonell og dyktig. Hun får full score av meg!

Ung og uerfaren

Lege: Linn Pernille Thorstad Skrevet

Har blitt mer og skuffet over denne legen. Hun mangler rett og slett erfaring og empati. Forsøk å finn en annen fastlege hvis du kan!

En utmerket lege!

Lege: Linn Pernille Thorstad Skrevet

Linn Pernille er en dyktig lege.
Jeg som pasient har hatt henne som fastlege i snart 1 år og kunne ikke ha vært mer fornøyd. Jeg opplever å bli sett og hørt hver eneste gang jeg har dratt til henne.
Hun tar jobben sin seriøst og oppfatter raskt hva pasienten har behov for. Det jeg er spesielt fornøyd med er at hun ikke haster legetimen, hun bruker god tid til å lytte og har alltid et glimt i øynene og smil om munnen! Linn Pernille er en fastlege som man bør holde fast på!

Den beste legen

Lege: Laura Annikki Helskog Skrevet

Kan ikke få rost henne nok! Hun er en fantastisk flink lege. Håper hun blir, pasientene trenger så dyktige leger som henne.

Dette er en Pluss-tjeneste.