Bankgården Legekontor AS

1920 Sørumsand

Sørumsandsveien 69 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Bankgården Legekontor AS

Lege: Egil Andersson Skrevet

Tar seg god tid, lytter og delegerer det han ikke føler han har full kompetanse på. Tar alle prøver for å finne ut av feil og kjemper for sine pasienter om nødvendig

Anbefales.

Lege: Daniel Sørli Skrevet

Ønsket ny fl. Da oppmuntrende og hyggelig hos Legevakt Vest, følte jeg meg velkommen. Dette settes pris på.
Jeg møtte nye fl med omfattende sykehistorie. Og fikk pratet ut, - uansett hvor usammenhengende. At han orket høre på alt er en ting. Det som var ekstra bra var at han fattet raskt sammenhengen. Og forstod, - kanskje, som pasientienten, på løsning. Legen var anbefalt. Med rette.

Fantastisk dame!

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Anbefales på det sterkeste.
Hun er imøtekommende, lytter og tar deg seriøst! Da jeg endelig bytta fastlege og ved en tilfeldighet fikk Ingvild, så skjønte jeg fort at å bytte lege var riktig valg! Etter mange år uten å bli tatt seriøst både psykiske problemer og diverse ledd og muskelsmerter, så fikk hun "ballen til rulle" og jeg har endelig fått diagnoser og er godt i gang med behandlingene jeg trenger..

Kan kanskje være litt stille og innadvendt, men selvom hun ikke sier stort så kan hun åpenbart jobben sin.

Megt flink lege

Sørli er;
-lyttende
-nytenkende
-gir klare råd
-er åpen for pasientens synspunkter
-flink til å henvise
-holistisk tilnærming

Sørli driver ikke med overmedisinering

Bra men litt glemsk

Lege: Daniel Sørli Skrevet

Veldig hyggelig, interessert og åpen for det som ikke er standard legevitenskap. Dog blir jeg minnet på å ikke svi av penger på hvasomhelst. Har en kronisk sykdom som det innen helsevesenet ikke er så mye å få gjort med, men føler aldri at jeg er "uønsket" som andre her har antydet. Han har skrevet noen feil i legejournalen og glemt å ettersende noen papirer, men retter det opp så snart jeg sier i fra. Ofte 10-15 min forsinket, men det kommer jo av at han ikke vil dytte pasienten ut før han er ferdig.