Bankgården Legekontor AS

Sørumsandsveien 69 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Bankgården Legekontor AS

Lege: Egil Andersson Skrevet

Tar seg god tid, lytter og delegerer det han ikke føler han har full kompetanse på. Tar alle prøver for å finne ut av feil og kjemper for sine pasienter om nødvendig

Fantastisk dame!

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Anbefales på det sterkeste.
Hun er imøtekommende, lytter og tar deg seriøst! Da jeg endelig bytta fastlege og ved en tilfeldighet fikk Ingvild, så skjønte jeg fort at å bytte lege var riktig valg! Etter mange år uten å bli tatt seriøst både psykiske problemer og diverse ledd og muskelsmerter, så fikk hun "ballen til rulle" og jeg har endelig fått diagnoser og er godt i gang med behandlingene jeg trenger..

Kan kanskje være litt stille og innadvendt, men selvom hun ikke sier stort så kan hun åpenbart jobben sin.

Fantastisk

Lege: Egil Andersson Skrevet

Uansett hvorfor du kommer, her blir du både "sett" og "hørt"!
Ingen ting er dumt å legge frem for han.
God tid og du føler deg ivaretatt:-)

Alle tiders lege.

Lege: Egil Andersson Skrevet

Jeg har brukt Egil Andersson i noen år nå. Alle tiders trygg og flink lege. Etter at jeg flyttet til en annen kommune, reiser jeg til Sørumsand . Er veldig flink og lytter og sender deg til videre undersøkelser. Veldig veldig fornøyd med min fastlege Egil. Vil ikke bytte for alt i verden. 😀

Kjempeflink lege

Lege: Egil Andersson Skrevet

Her har jeg alltid blitt tatt imot med et smil! Det er alltid kort ventetid for time. ( personlig aldri ventet mer en 3 virkedager) han tar deg på alvor og følger opp med de prøver som trengs. Håper denne karen skal holde på mange år til for bedre lege tror jeg ikke jeg finner!