Bankgården Legekontor AS

Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av behandlere ved Bankgården Legekontor AS

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Overskriften sier egentlig alt. Christer er imøtekommende både når det gjelder å forstå problemer, sette seg inn i plager og virker genuint interessert i jobben sin og pasientenes helse.
Han er kunnskapsrik, veldig flink og klar på hva han kan gjøre noe med eller hva en spesialist bør se på, slik at en evt. henvisning ikke virker bortkastet.

Lyttende og profesjonell

Lege: Linn Pernille Thorstad Skrevet

Kjempefornøyd med denne legen. Hun er en lyttende og grundig lege. Profesjonell og søkende etter de riktige svarene. Anbefales på det varmeste.

Sympatisk og ser pasienten 👍

Lege: Egil Andersson Skrevet

Jeg har kun gode og positive ord og si om Egil :) og jeg er meget takknemlig for og ha fått en slik lege som ser deg som menneske , ja jeg kan ikke få sagt nok positivt men vet bare at jeg er en meget fornøyd pasient som ikke er redd for å fortelle eller spørre doktoren om alt :)

Lege: Laura Annikki Helskog Skrevet

Bedre lege skal du lete lenge etter. Hun tar deg på alvor og lytter til deg. Hun er effektiv og hun henviser deg videre og følger deg opp hele veien. Den beste legen jeg har hatt.

Legen som ser deg

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer har fått meg til å tro på leger igjen etter mange uheldige opplevelser hos andre. Han er imøtekommende, dømmer deg ikke, og får deg ikke til å føle at du er til bry, som mange stressa leger gjør. Han tar pasientene på alvor og lytter. I tillegg er han veldig kunnskapsrik og alltid godt forberedt. Anbefales på det sterkeste!