Bankgården Legekontor AS

Telefonnummer63 86 65 5063 86 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Bankgården Legekontor AS

Beste legen

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Har hat så mange leger og ikke vært fornøyd helt til jeg fikk Ingvild. Hun tar seg tid til å høre på deg og tar probelemmet videre og finner ut av hva som må gjøres for at du skal bli bra.

Beste fastlegen!

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Er kjempefornøyd med Christer som fastlege! Han tar seg tid til å høre på mine problemer, er forståelsesfull, dyktig i faget sitt og henviser videre når det er nødvendig. Kan absolutt anbefales! I tillegg er hun i resepsjonen veldig hyggelig.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Skjønner mine problemer. Kommer med gode løsninger. Meget behagelig personlighet. Den beste legen jeg har hatt gjennom et langt liv.

Fraværende

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Byttet fastlege til Larsen pga flytting. Angrer dypt på dette. Ikke alltid mulig å komme gjennom på tlf og uhøflig dame på Sentralbordet. Lite forståelse fra legen. Dårlig til å kommunisere og alt skal være utrolig vanskelig å få ordnet, selv om man går på faste medisiner og har en alvorlig diagnose. Gir heller ikke tilbakemelding på henvendelser.
Velg en annen lege om du har mulighet.

Under middels

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

hørte mye bra om denne legen og tenkte at jeg ville forsøke for å få bedre hjelp til ME symptomene mine. jeg angrer på det da legen viste lite forståelse og støtte for symptomene mine.