Bankgården Legekontor AS

Telefonnummer63 86 65 5063 86 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Bankgården Legekontor AS

fantastisk lege

Lege: Egil Andersson Skrevet

Egil er en fantastisk lege, som møter deg med et smil. Har aldri opplevd maken til lege som han. Føler meg virkelig sett og hørt. Tar deg på alvor, uansett hva det må være. Føler meg 100% trygg å ivaretatt. Han forklarer grundig hvilken behandling han velger og hvorfor. Kommer aldri til å bytte lege En lege med humor og alltid et smil på lur.

Beste fastlegen

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Bedre fastlege får du ikke, tar seg alltid tid, tar alt du sier seriøst og henviser videre hvis det er behov for det.. Alt i alt meget dyktig ;)

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Setter seg grundige inn i pasientens behov. Søker informasjon og er forberedt når jeg som pasient kommer til avtalt time

Flink og omtenksom

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

God til å lytte, lett å prate med. Hun har kontroll på tiden hun bruker på hver pasient, veldig sjelden hun er forsinket til neste avtale. Jeg anbefaler henne til alle.

Trygg, tydelig og foretåelsesfull

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Jeg møter alltid en lege som bryr seg om hvordan du har det og gjør det han kan for å hjelpe deg og finne ut hva som evt er galt og henviser deg raskt. Tviler ikke på deg som pasient