Per Arild Strand

Autorisasjon (2013)

Per Arild Strand er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Per Arild Strand

Ikke imponert

Hadde han en kort periode som fastlege. Jeg ble ikke imponert over han. Jeg går ikke ofte til legen og da jeg etter flere år først besøkte legen og spurte om å få skjekket ut naturlige ting for alderen ble jeg svært forundrer over svaret. Han svarte meg på en arrogant og kald måte at jeg ikke kunne komme å shoppe legetjenester av han. Jeg registrerte ikke et smil, eller noen vennlig ord under noen legetime med han.
Jeg er ikke storforlangende, men litt høflighet, varme og omtanke er det minste man som pasient kan forvente.
Byttet fastege og fant disse manglende egenskapene i min neste fastlege, og det er jeg glad for.

Trygg og lyttende

Denne fastlegen topper lista over de jeg har hatt. Han viser forståelse, og stråler ut en smittsom selvsikkerhet. Dette fremkommer for meg som en veldig pragmatisk, men samtidig empatisk lege som kan jobben sin godt. Han er en av de som faktisk lytter til pasientene sine.

Dyktig

Per Arild Strand er en kunnskapsrik lege som det er lett å like. Det må framheves at han har et spesielt godt lag med barn. Anbefaler ham på det varmeste!

Blir tatt på alvor.

Flink og lyttende. Han kan sitt fag og står fram som kunnskapsrik. Blir bestandig møtt med hilsen hvordan det står til med meg.

Skjempeflink lege og ærlig

veldig flink dåktor kan stoles på. husker han var veldig flink ja, trivelig kar får man si. beste dåktorn jeg har hatt