Ingeborg Simonsen

Autorisasjon (2013)

Ingeborg Simonsen er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Ingeborg Simonsen

Nøye, tilgjengelig og faglig dyktig.

Ingeborg er en meget dyktig lege, som viser både nøyaktighet og medmenneskelige evner i sin jobb som fastlege. Hun er grundig, og påpasselig med oppfølging. Er svært fornøyd med jobben hun gjør, og ikke minst kompetansen hun innehar for å utrede de problemene man eventuelt må ha. Hun er presis, ærlig, saklig og rett på sak - som pasient er dette veldig betryggende og enkelt å forholde seg til.

Tar av meg hatten!

Ingeborg Simonsen er vikar hos min fastlege, og jeg kan ikke annet enn å si at jeg er strålende fornøyd med den behandling og oppfølging som jeg har fått. Dette er en av de mest empatiske og forståelsesfulle leger jeg har møtt. Hun kommer med forslag til videre behandling/utredning, men er samtidig åpen for at jeg skal si hva jeg, som pasient, ønsker at skal gjøres videre. Hun er ikke redd for å henvise videre til spesialist der hun selv mangler kompetanse, rekvirerer gjerne blodprøver dersom man ønsker det, tar seg tid til å lytte, er åpen for at det ikke alltid er reseptblokken som er rett vei å gå, og skyter ikke rundt seg med diagnoser i øst og vest. Jeg føler meg sett som pasient, og føler meg trygg på at hun ønsker å hjelpe meg på best mulig vis. Kan ikke skryte nok av henne!