Jan Tjugum

Lierbyen Legesenter

2010

Lierbyen Legesenter Telefonnummer32 85 85 8532 85 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bruveien 2 3403 Lier
Jan Tjugum er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Jan Tjugum

Meget bra, lytter og følger opp

Har nå vart hos Jan og fått det jag aldri fikk av min føre fastlege, meldinger om prøver ikke er bra, man har en oppen telefon 4 dager i uken, der din lege svarer så bruker de 1 dag i uken til eter arbeide så at henvisninger kommer frem. Så Jan er en meget bra lege.

Tar deg på alvor

Tar deg på alvor og henviser videre ved behov. Ikke så veldig bild og tar ikke en spøk. Damene i skranken og på laboratoriet er helt fantastiske. Hadde ikke byttet legesenter om vi ikke flyttet, men kanskje lege.

Utrolig flink til oppfølging

Tar meg på alvor, og følger opp med spesialister ved behov. Beste fastlegen jeg har hatt. Ikke den som viser mest omsorg i form av ord, men vha handling. Blant annet hjulpet meg masse i en komplisert graviditet.

Misfornøyd

Dårlig kommunikasjon , liten tid til å lytte til pasienten, kan ta seg bedre tid til pasienten å undersøke grundigere.

Virker som en dyktig lege.

Er veldig fornøyd med han. Er lyttende og tar seg tid. Henviser videre til spesialist ved behov. Er rask til å gi tilbakemelding på prøver ol.