Jan Tjugum

Autorisasjon (2010)

Jan Tjugum er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Jan Tjugum

Dårlig opplevelse

Jeg har nå byttet fastlege. Han var ikke komfortabel med å ta en undersøkelse ifm Livmorhalskreft. Kanskje det var pga at vi er nesten sammen alder. Men det følte ikke godt i den hele tatt.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg er meget fornøyd med å ha han som fastlege. Han tar meg alltid seriøst, lytter og inkluderer meg i avgjørelsene som blir tatt. Han er også varm og empatisk, ringte meg uoppfordret etter en traumatisk situasjon for å høre hvordan jeg hadde det. I tillegg opplever jeg at spesialistene han henviser til også er meget dyktige. Anbefaler han på det varmeste.

Dyktig og god lege!

Jan har vært en super støttespiller i svangerskapet mitt som tidvis har vært vanskelig for meg. Aldri vært noe særlig hos legen før dette, så det ble en god opplevelse. Han gir god informasjon på en forståelig og sympatisk måte og tar seg god tid til meg til tross for at det åpenbart er svært hektisk! Det satt jeg veldig stor pris på.

Dessverre må jeg nå bytte lege på grunn av det rett og slett er for vanskelig for meg å komme meg til selve legekontoret, nå som jeg straks må ha med meg barnevogn også. Det er mer Lier kommune sin feil, dessverre;) Bytter gjerne tilbake hvis jeg må.

Super duper lege!

Denne mannen er en kjempe flink lege som lytter godt,bryr seg, om sine pasienter. Var senest hos han for noen dager siden følte meg godt tatt vare på.

Trygg

Bryr seg og ser deg. Sitter ikke med nesa i tastaturet.
Hører på innspill. Tar deg alvorlig og henviser når det er nødvendig.