Elle Marja Heatta-Speicher

Autorisasjon (2010)

Eikeliklinikken Telefonnummer67 15 93 0067 15 93 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Elle Marja Heatta-Speicher er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Elle Marja Heatta-Speicher

Fantastisk lege. Anbefales på det sterkeste!

Jeg har flyttet fra Bærum og det har sittet langt inne å bytte lege fra Elle. Hun er virkelig superbra. Hun tar seg god tid og lytter. Dersom du trenger det så bruker hun 45 min på deg. Selvsagt fører det til litt venting for andre pasienter, men du blir i alle fall tatt på alvor. Jeg har hatt 4 år med traumer og ekstremt mye sykdom, jeg har derfor vært mange ganger hos legen. Det har vært godt å komme til Elle og hennes to vikarer; Karina Østern og Siri Merete Nordeide Grønli. Karina har jeg vært hos mange mange ganger og hun er fantastisk. Siri har jeg vært hos 2 ganger og har svært godt inntrykk av henne. Hun gjør også det lille ekstra.

Jeg har også hatt med barn og blitt godt ivaretatt og sett nøye på. Flott legekontor!

Det er lett å komme gjennom på telefonen og skranken er hyggelig. Man får også tatt blodprøver der. Man kan sende melding på "Pasientsky" og får svar alt fra 0,5 dager til 4 dager, kommer litt an på. De er også fleksible på henvisninger og resepter.

Gruer meg til å flytte vekk fra Elle. Takk for at du har tatt så godt vare på meg!

Fornuftig og omsorgsfull

Hun lytter og tar seg tid til deg. Fornuftig, og henviser ved behov. Måtte bytte grunnet flytting, men hadde helst beholdt henne som fastlege, kan absolutt anbefales.

Kunnskapsrik og god lege

Jeg er veldig fornøyd med Elle Marja, og er nok den beste legen jeg har hatt noen gang. Hun er kunnskapsrik og hyggelig. Føler meg sett og hørt når jeg er hos henne.
Ellers liker jeg veldig godt legekontoret generelt, og de har god tilgjengelighet.

Dyktig og omsorgsfull lege

Jeg har følt meg svært godt ivaretatt i de årene Elle har vært fastlegen min. Hun svarer grundig på spørsmål, lytter til bekymringer og har fulgt meg godt opp i svangerskapet mitt. Selv på travle dager på legekontoret fremstår hun som rolig, og tar seg god tid til pasienten.

Engasjert og profesjonell

Gir deg det lille ekstra som medmenneske når du trenger det. Ærlig om det hun ikke vet, men du føler det var godt å komme likevel. Jordnær og vakker