Eikeliklinikken

Bærumsveien 204 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

Fornuftig og omsorgsfull

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Hun lytter og tar seg tid til deg. Fornuftig, og henviser ved behov. Måtte bytte grunnet flytting, men hadde helst beholdt henne som fastlege, kan absolutt anbefales.

Kunnskapsrik og god lege

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Elle Marja, og er nok den beste legen jeg har hatt noen gang. Hun er kunnskapsrik og hyggelig. Føler meg sett og hørt når jeg er hos henne.
Ellers liker jeg veldig godt legekontoret generelt, og de har god tilgjengelighet.

Interessert og kunnskapsrik lege

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Jeg har kommet til Humam med ulike idrettsrelaterte skader. Han gjør grundige undersøkelser og kan utrolig mye om idrettsskader. Han henviser alltid ved tvil. Hvis jeg en gang skulle oppleve å bli alvorlig syk, føler jeg meg helt trygg på at dette vil bli fanget opp av han og at jeg blir henvist til riktig sted. En helt fantastisk lege.

Grundig og tilstede

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Humam gir deg en følelse av at han virkelig bryr seg om deg, blid og vennlig og klar. Han er en trygg og kunnskapsrik lege, med autoritet nok til å kunne si ifra om det er noe han må finne ut mere om. Han følger alltid opp om det er noen beskjeder som skal gis. Jeg er kjempefornøyd med å ha Humam som fastlege.

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Jeg har følt meg svært godt ivaretatt i de årene Elle har vært fastlegen min. Hun svarer grundig på spørsmål, lytter til bekymringer og har fulgt meg godt opp i svangerskapet mitt. Selv på travle dager på legekontoret fremstår hun som rolig, og tar seg god tid til pasienten.