Eikeliklinikken

Bærumsveien 204 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Eikeliklinikken

Anbefales ikke

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Det kan virke som hun har alt for mange pasienter på sin liste i forhold til kapasitet. Hun virker stresset og gjør at jeg føler at jeg må haste ut igjen nesten før jeg har satt meg. Svært ofte har hun også vikar, muligens pga videreutdanning. Jeg har opplevd flere ganger at hun glemmer å gjøre det hun har sagt til meg at hun skal gjøre.

Flink og tilgjengelig

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Veldig fornøyd med Humam som fastlege. Fikk raskt time, og fikk alltid hjelp til det jeg lurte på. Hadde tid til å lytte, men følte at han ikke hadde så mye kunnskap om akkurat den skaden jeg fikk i sommer. Men det kan jo være tilfeldig. Bytter fastlege på grunn av flytting.

Våken, trygg, tillitsskapende og hyggelig

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Elle er veldig dyktig, trygg og tillitsskapende. Lytter, kommer med råd, henviser, sørger for blodprøver der hvor det kan være nødvendig. Har mye kunnskap om det meste man lurer på. Blid og hyggelig.
Kan absolutt anbefale henne som fastlege!

Hyggelig og kunnskapsrik!

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Hyggelig. Kunnskapsrik. Lytter. Har respekt. Ser helheter. Henviser videre ved problemer. Ydmyk. Ung. Målbevisst

tillitvekkende

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Tar deg på alvor og er en god lytter. Følger skikkelig opp med undersøkelser hvis der foreligger et problem. Anbefales på det varmeste.