Eikeliklinikken

Bærumsveien 204 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Eikeliklinikken

Interessert og kunnskapsrik lege

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Jeg har kommet til Humam med ulike idrettsrelaterte skader. Han gjør grundige undersøkelser og kan utrolig mye om idrettsskader. Han henviser alltid ved tvil. Hvis jeg en gang skulle oppleve å bli alvorlig syk, føler jeg meg helt trygg på at dette vil bli fanget opp av han og at jeg blir henvist til riktig sted. En helt fantastisk lege.

Grundig og tilstede

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Humam gir deg en følelse av at han virkelig bryr seg om deg, blid og vennlig og klar. Han er en trygg og kunnskapsrik lege, med autoritet nok til å kunne si ifra om det er noe han må finne ut mere om. Han følger alltid opp om det er noen beskjeder som skal gis. Jeg er kjempefornøyd med å ha Humam som fastlege.

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Jeg har følt meg svært godt ivaretatt i de årene Elle har vært fastlegen min. Hun svarer grundig på spørsmål, lytter til bekymringer og har fulgt meg godt opp i svangerskapet mitt. Selv på travle dager på legekontoret fremstår hun som rolig, og tar seg god tid til pasienten.

Engasjert og profesjonell

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Gir deg det lille ekstra som medmenneske når du trenger det. Ærlig om det hun ikke vet, men du føler det var godt å komme likevel. Jordnær og vakker

Dyktig og respektfull!

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Opplever Dr. Elle som en dyktig og respektfull lege som tar deg på alvor. Hun er ydmyk og gir god oppfølging. Anbefales!