Eikeliklinikken

Bærumsveien 204 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

Utilgjengelig

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

De få gangene jeg har forsøkt å få kontakt digitalt, tar det flere dager før det kommer respons. Prøver så å følge opp på telefon, og kommer til svarer. Etter min oppfatning, kan leger ikke tillate seg å svare når det passer, men tilstrebe feks maks 24 timer responstid. Dette er ikke godt nok.

Best

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Humam er vennlig, empatisk, kunnskapsrik og effektiv. Han tar møter deg som pasient på en varm og tillitsvekkende måte, og tar seg tid til å lytte. Han har hjulpet meg og familien med store og små helseproblemer og vi kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

Aldri tilgjengelig

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Umulig å nå. Jeg har vært i nød og ringt flere ganger uten noen resultater. Det virker som om han ikke bryr seg om pasientene hans.

Dyktig og empatisk

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Veldig fornøyd

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

vennlig, hjelpsom, interessert, grundig, vet når den skal sendes til en spesialist, kompetent, kan anbefale