Eikeliklinikken

Bærumsveien 204 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Eikeliklinikken

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Jeg har følt meg svært godt ivaretatt i de årene Elle har vært fastlegen min. Hun svarer grundig på spørsmål, lytter til bekymringer og har fulgt meg godt opp i svangerskapet mitt. Selv på travle dager på legekontoret fremstår hun som rolig, og tar seg god tid til pasienten.

Engasjert og profesjonell

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Gir deg det lille ekstra som medmenneske når du trenger det. Ærlig om det hun ikke vet, men du føler det var godt å komme likevel. Jordnær og vakker

Dyktig og respektfull!

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Opplever Dr. Elle som en dyktig og respektfull lege som tar deg på alvor. Hun er ydmyk og gir god oppfølging. Anbefales!

Anbefales på det sterkeste

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Jeg har aldri opplevd å bli fulgt opp så nøye og bli tatt så seriøst som med Humam. Han er oppriktig interessert i å finne ut hav problemet er og går grundig tilverks. Etter at vi fikk lokalisert problemet og riktig medisiner er tatt i bruk, har jeg fått en ny hverdag.

Anbefales ikke

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Det kan virke som hun har alt for mange pasienter på sin liste i forhold til kapasitet. Hun virker stresset og gjør at jeg føler at jeg må haste ut igjen nesten før jeg har satt meg. Svært ofte har hun også vikar, muligens pga videreutdanning. Jeg har opplevd flere ganger at hun glemmer å gjøre det hun har sagt til meg at hun skal gjøre.