Mantas Busevicius

Autorisasjon (2014)

Mantas Busevicius er en av 5 fastleger i Øyer

Siste vurderinger av Mantas Busevicius

Belærende lege

Sitter å ser opp i taket når jeg beskriver plager. Er belærende overfor meg. Gruer meg til å gå til Mantas. Neste gang jeg trenger hjelp til plager kommer jeg til å gå til noen som driver innen det alternativ behandling.

Anbefales på det sterkeste.

Mantas er meget seriøs og kunnskaps rik lege. Tar pasienten på alvor lytter og kommer med gode råd og henviser med engang videre om man trenger det. og bryr seg heldigvis ikke om gamle ting i journalen som andre leger har blitt totalt på virket av. Anbefaler mantas på det sterkeste. Tak for god hjelp. Jeg Vill aldri bytte fastlege igjen:_)

Dyktig og lyttende

Mantas er en utrolig flink lege, både fordi han virker faglig dyktig, men også en lege som er flink med mennesker. Henviser hvis han mener det er behov for det og tar meg som pasient på alvor. Jeg er svært fornøyd med Mantas som lege, og føler meg 100 % trygg på at han gjør de riktige vurderingene.

Trygg å beroligende

Føler han bryr seg,dvs er tilstede når man snakker sammen og ikke bare ser på pc skjermen å noterer.setter ekstra pris på at han spør om hva jeg mener om behandling fremover så vi kan bli enig om en plan,isteden for bare å diktere behandlingen.

en av det beste legene jeg har hatt

Mantas er en kjempe flink lege som tar sine pasienter på alvor og kjempe flink til og lytte og ser pasienten på alvor og henviser videre om man trenger det og god kommunikasjon hele veien hadde aldri ville byttet fastlege tusen takk for all hjelp:)