Ida Marie Ringerud

Autorisasjon (2013)

Kapp Legesenter Telefonnummer61 14 70 0061 14 70 ...
Samfunnsparken 12 2849 Kapp
Ida Marie Ringerud er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Ida Marie Ringerud

Medfølende, oppmuntrende og utrolig snill

Hatt Ida Marie som fastlege siden 2018. Fra dag en ble jeg møtt med et smil og utrolig god støtte og forståelse rundt min psykiske helse.
Hun er alvorlig når det trengs men uten problemer kan spøke litt for å lette litt på stemningen.
Jeg er ufattelig takknemlig for at jeg har Ida Marie som min fastlege, gleder meg til hun er tilbake i starten av 2021!

Fantastiske Ida Marie

Endre opp med Ida ved ett lykketreff, hun har hjulpet meg gjennom tunge tider, både fysisk og psykisk, er lyttende, tar grep, tar seg den tia pasienten trenger, men sier også klart ifra når man er på villspor. Hun reddet oss også fra morsmelkerstatning, som førstegangs fødende visste vi lite, og gikk oss lett bort i "råd" på nettet. Og fra føden fikk vi et klart inntrykk av at de mente vi ikke kom til å klare å amme. Etter at melka nesten var borte fikk vi råd av Ida, og etter 14 dager var melkeproduksjon økt fra nesten 0 - 100 ml pr amming. Vår 4 mnd gamle sønn på 8 kg har fullammet de siste 2.5 månedene. Dette hadde vi ikke klart uten Ida Marie. Rett og slett ett fantastisk menneske og en svært dyktig lege.

Misfornøyd

Er ikke fornøyd med måten jeg har blitt møtt på, legen virker irritert på meg og jeg har ikke fått noe god oppfølging. Byttet lege.

Verdens beste lege

Finnes ikke bedre lege enn Ida Marie Ringerud. Hun viser forståelse og ser dine behov. God til å kommunisere, glimt i øyet og alltid løsningsorientert.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg fikk Dr. Ringerud som lege da min tidligere lege pensjonerte seg. Dette er jeg virkelig glad for! Vi fikk så god kjemi fra dag 1. Hun leste meg som en åpen bok fra start, og har hjulpet meg, støttet meg og oppmuntret meg gjennom noen av de tyngste årene i mitt liv. Hun henviste meg til DPS. Noe jeg virkelig trengte. Jeg føler meg så ivaretatt hver gang jeg er der. Og går alltid ut igjen med et smil. Kjenner henne ikke i igjen i alt det negative folk skriver her. Jeg vil aldri bytte fastlege! Heia Ida <3