Ida Marie Ringerud

Autorisasjon (2013)

Kapp Legesenter Telefonnummer61 14 70 0061 14 70 ...
Samfunnsparken 12 2849 Kapp
Ida Marie Ringerud er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Ida Marie Ringerud

Følte meg ikke respekt og overkjørt

Har vært hos henne med min barn, fikk ikke sagt et ord, hun ignorerte meg totalt, kommuniserte på en frekk og urespertabel måte. Etter timen gråt jeg faktisk pga den måten hun snakket til meg på. Er glad at jeg har stabil psyke, så det tok ikke langt til jeg sluttet å tenke over det. Er man litt svak og følsom, kan hun ødelegge mye av selvtilliten.... det siste man forventer av en lege.

“Pilleglad”

Her får du tilbud om medisiner ganske raskt. Finner god grunn. Klarer du ikke å svelge tabletter, da får du flytende . Sjelden mulig å få time og ørlitt opptatt av å være “lyttande” - det hjelper lite når du må repetere neste time, ga godt førsteinntrykk, men det raste fort.. sure folk på klinikken er det også

Lytter og er respektfull.

Ble møtt med forståelse og respekt fra første minutt. Aldri fått den hjelpen jeg i årevis har forsøkt å få fra en annen lege før. Hadde jeg ikke kommet inn til Ida denne kvelden, kunne ting gått så mye verre. En av to suverene leger jeg har vært så heldig å få behandling av. Ingenting vondt å si. Ikke bare medisinsk behandling, men samtale som også hjalp meg svært mye.

Kul lege

Etter å ha vært pasient på et legekontor der det kun var vikarer, så byttet jeg til Ida Marie Ringerud. For en dame! Så glad jeg byttet. En kul lege som lytter og forstår deg. Følte jeg traff gull legen rett og slett.

Misfornøyd

Verste legen jeg har hatt, mer opptatt av å drive på dataen enn å prate med pasienten, hun er nedlatende og frekk. Hun maser veldig om piller for alt selv om jeg har gitt beskjed flere ganger at jeg ikke ønsker mere piller