Ida Marie Ringerud

Nysethvegen 3 2830 Raufoss
Ida Marie Ringerud er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Ida Marie Ringerud

Dyktig og effektiv

Svarer raskt på henvendelser og sms, tar pasienten alvorlig, gode tilbakemeldinger, effektiv og vennlig.

Veldig misfornøyd

Hører ikke på en. Svarer ikke i det hele tatt eller når hun svarer tar det lang tid før man får svar.
Driter i hva folk sier selvom spesialister har sagt noe/ skrevet det ned. Når man henviser til dokumentet "har"hun det ikke.
Snakker stort sett bare om seg å sine ting istedenfor å lytte til hva pasienten har å si.
Endelig kvitt henne. Verre kan det ikke bli

dårlig

dårligste legen jeg har vert hos:(( Får ikke noe respons på meldinger som jeg sender. Sier hun ikke har fått meldinger, enda jeg bruker HelseRespons appen.

Fantastisk lege!!

Dr. Ringerud er en fantastisk lege og medmenneske! Jeg er kronisk syk, med ymse diagnoser og bruker endel medisiner...både for det psykiske og det fysiske. Dr. Ringerud lytter, kommer med mange gode råd, gjør meg generelt veldig trygg på at jeg blir veldig godt ivaretatt. Hun tar skikkelig tak å henviser videre ved behov for det, er ydmyk ovenfor ting kanskje spesialister kan bedre...vi har en veldig bra kjemi som pasient og lege...jeg vil aldri skifte lege!

Den beste legen!

Ringerud er den varmeste, koseligste og den mest profesjonelle legen jeg noen gang har hatt. Hatt mange besøk i forbindelse med svangerskap og tiden etterpå og kunne ikke tenkt meg å gått til noen andre enn henne. Jeg føle meg så trygg der. Itillegg svarer hun raskt på sms, og får time raskt. Veldig synd at hun nå blir borte fra nysethvegen legekontor. Ønsker henne alt godt videre!

Endelig en lege som reagerer!

Er så glad for å ha fått Dr.Ringerud som fastlege. På den korte stunden som har gått har mer skjedd enn de foregående 20 årene.
Er så takknemlig for tiltak som har blitt gjort i stedet for å bare pøse på med medisiner..
Empatisk, tøff, lytter og handler 👌🏻 Hun tegner og forklare, viser og oversetter så hun er sikker på at jeg forstår.
Har absolutt ingenting å klage på her..
Anbefaler på det sterkeste!

Missfornøyd

Blir ikke hørt, det hjelper lite å ha en fastlege som ikke gidder å hjelpe, vi har måttet dra på div poliklinikker o.l. og fått henvisninger gjennom dem istede for fastlege da hun rett og slett ikke gidder!

Misfornøyd

Hatt et besøk hos henne da min fastlege hadde ferie, og jeg opplevde legen som hyggelig, men at hun var overkjørende og hensynsløs. Forsøkte å forklare situasjonen, men det viser seg at det som står i pensum og det henne har opplevd selv er viktigere enn pasientens egne erfaringer.

Det som hadde gjort mitt besøk hos Ringerud bedre, er hvis hun hadde lyttet. Å lytte til pasienten sine egne erfaringer, og ta hensyn til disse for at pas skal føle seg hørt.

Dårlig opplevelse

Her var det dessverre bare plass til legen i konsultasjonen. Kom nesten ikke til ordet uten å bli avbrutt og hun virket veldig stresset. Tror Dr. Ringerud kan bli en dyktig lege om hun møter pasientene sine på en annen måte. Hun tar ønsket om videre henvisning på alvor. Byttet fastlege.

Ikke fornøyd

En lege som ikke lytter, og man blir rett og slett overkjørt.
Tar ikke hensyn til selve pasienten og deres behov.

Dårlig

Alt for opptatt av sine egne ting til å bry seg om pasienter. Man blir overkjørt og merker at fakta på skjermen er viktigere enn hvordan pasienten føler seg.

Empatisk og faglig sterk

Jeg får svært god hjelp med kronisk sykdom og alt som følger med. Henviser til spesialister og behandling straks det er behov. Skjønner at kronisk sykdom er komplekst. Tar seg tid til å snakke med deg og SE deg.