Ida Marie Ringerud

Nysethvegen 3 2830 Raufoss
Ida Marie Ringerud er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Ida Marie Ringerud

Misfornøyd

Hatt et besøk hos henne da min fastlege hadde ferie, og jeg opplevde legen som hyggelig, men at hun var overkjørende og hensynsløs. Forsøkte å forklare situasjonen, men det viser seg at det som står i pensum og det henne har opplevd selv er viktigere enn pasientens egne erfaringer.

Det som hadde gjort mitt besøk hos Ringerud bedre, er hvis hun hadde lyttet. Å lytte til pasienten sine egne erfaringer, og ta hensyn til disse for at pas skal føle seg hørt.

Dårlig opplevelse

Her var det dessverre bare plass til legen i konsultasjonen. Kom nesten ikke til ordet uten å bli avbrutt og hun virket veldig stresset. Tror Dr. Ringerud kan bli en dyktig lege om hun møter pasientene sine på en annen måte. Hun tar ønsket om videre henvisning på alvor. Byttet fastlege.

Ikke fornøyd

En lege som ikke lytter, og man blir rett og slett overkjørt.
Tar ikke hensyn til selve pasienten og deres behov.

Dårlig

Alt for opptatt av sine egne ting til å bry seg om pasienter. Man blir overkjørt og merker at fakta på skjermen er viktigere enn hvordan pasienten føler seg.

Den beste legen jeg har hatt!

Ida Marie er absolutt den beste legen jeg har hatt! Jeg har flere kroniske sykdommer, og hun er veldig interresert i hvordan jeg har det. Hun følger meg opp, henviser videre ved behov og medisinerer meg bra. Gir gode støttende ord, jeg føler meg veldig trygg og ivaretatt av henne. En raus lege som virkelig ser meg. Svarer fort på SMS, og får fort time hvis det er behov for det Er utrolig glad for å ha henne som fastlege.

Empatisk og faglig sterk

Jeg får svært god hjelp med kronisk sykdom og alt som følger med. Henviser til spesialister og behandling straks det er behov. Skjønner at kronisk sykdom er komplekst. Tar seg tid til å snakke med deg og SE deg.