Kjetil Tørå Dokka

Kystveien 244 4841 Arendal
Kjetil Tørå Dokka er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Kjetil Tørå Dokka

Verdens beste lege

Denne legen kan jeg anbefale på det sterkeste. Han er en god lytter og har alltid råd og løsninger. Noen har tidligere skrevet han ikke er den rette legen hvis du er kroniker. Jeg er helt uenig. Har vært kronisk syk i mange år, og har aldri mottatt så god hjelp eller forståelse fra noen annen. Han gir pasienten mulighet til å være med på å bestemme behandling. Han har også stilt opp både på nav og helsestasjon ved behov. Er hyggelig, imøtekommende, blid og støttende. VERDENS BESTE Fastlege!

Trygg og kunnskapsrik

Er utrolig takknemlig for å ha en fastlege som virkelig "bryr seg om" og hjelper på beste måte med de sykdomsproblemer jeg måtte ha. Og de har det vært en del av, det siste året. Kan alltid kontakte han enten for en rask konsultasjon, men også med spørsmål via Pasientsky.

Effektiv

Snille, interessert, effektiv. Det er en lege som tar dine bekymringer på alvor. For oss, som pasienter, er det utrolig godt å se at legen erkjenner at vi er bekymret, selv om det ikke er en alvorlig sykdom.

Som behandler av kroniske syke er denne legen ubrukelig!

Er du/dere kronisk smertesyk frarådes denne legen på det sterkeste!
Er helt satt ut hvor nedlatende denne legen er i sin fremtreden. Det er helt uakseptabelt å bli "uglesett" om man er kronisk syk.

Ok for akutte sykdommer...

Dette er ikke en lege for deg som er kronisk syk og trenger hyppige oppfølginger og medisiner.
Når man skal ta prøver flere ganger i mnd blir det unødvendig stress og alltid måtte innom legen.
Han er mer opptatt av å holde statistikken riktig på medisinene fremfor at du skal ha det du trenger til å opprettholde en viss livskvalitet.
Er mye unødvendig stress med denne legen, han glemmer å lytte og glemmer at du som kroniker ofte kan mye om din sykdom og bør være med å påvirke valg av behandling.
Kjapp og flink på akutte problemer, men faller helt ut når det blir kronisk.