Kjetil Tørå Dokka

Kystveien 244 4841 Arendal
Kjetil Tørå Dokka er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Kjetil Tørå Dokka

Trygg og kunnskapsrik

Er utrolig takknemlig for å ha en fastlege som virkelig "bryr seg om" og hjelper på beste måte med de sykdomsproblemer jeg måtte ha. Og de har det vært en del av, det siste året. Kan alltid kontakte han enten for en rask konsultasjon, men også med spørsmål via Pasientsky.

Effektiv

Snille, interessert, effektiv. Det er en lege som tar dine bekymringer på alvor. For oss, som pasienter, er det utrolig godt å se at legen erkjenner at vi er bekymret, selv om det ikke er en alvorlig sykdom.

Som behandler av kroniske syke er denne legen ubrukelig!

Er du/dere kronisk smertesyk frarådes denne legen på det sterkeste!
Er helt satt ut hvor nedlatende denne legen er i sin fremtreden. Det er helt uakseptabelt å bli "uglesett" om man er kronisk syk.

Ok for akutte sykdommer...

Dette er ikke en lege for deg som er kronisk syk og trenger hyppige oppfølginger og medisiner.
Når man skal ta prøver flere ganger i mnd blir det unødvendig stress og alltid måtte innom legen.
Han er mer opptatt av å holde statistikken riktig på medisinene fremfor at du skal ha det du trenger til å opprettholde en viss livskvalitet.
Er mye unødvendig stress med denne legen, han glemmer å lytte og glemmer at du som kroniker ofte kan mye om din sykdom og bør være med å påvirke valg av behandling.
Kjapp og flink på akutte problemer, men faller helt ut når det blir kronisk.

Utrolig god lege!

Her har du en lege som tar dine bekymringer på alvor. Jeg har selv hatt mange leger grunnet flytting, og han er best av 7 fastleger jeg har hatt.