Kjetil Tørå Dokka

Autorisasjon (2012)

Kjetil Tørå Dokka er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Kjetil Tørå Dokka

Usedvanlige god lege!

Omsorgsfull lege! Han lytter og bruker sine egen erfaringer som får enn til å føle seg trygg. Han tror på at pasienten kjenner seg selv bedre enn han og vil det beste for deg. Når han var praktikant så fikk jeg han og fulgte etter han når han var ferdig utdannet til kystveien. Var like god da som nå, som viser hans karakter som person og hans kunnskap som lege. Når jeg byttet fastlege til han etter å ha fått han som vikar hos mitt tidliger legesenter så hadde han utrolig god hukommelse og det viste meg at han faktisk hadde hørt på hva jeg sa og ikke bare var en journal. Han har et liv på utsiden av jobben og dette kan påvirke tilgjengelighet men alltid tilgjengelig på e-konsultasjon så ville ikke latt det hindre deg fra å velge han som lege. Jeg havnet uheldigvis hos legen Bjørhei på samme legesenter når jeg trengte en haste time og der er det verste jeg har vert igjennom, ga meg frykt for å gå til legen. Ble enda mer takknemlige for den legen jeg da har.

Utrolig dyktig

Kjetil er en utrolig dyktig og flink lege. Han lytter , tar pasientene på alvor. Henviser raskt videre om han føler det trengs. Får deg samtidig til å føle at du har all den tid som trengs. Kjetil står på for pasientene sine hver dag og gjør det han kan for å hjelpe. Han er virkelig helt enestående og jeg har aldri funnet en lege som er så dyktig, lytter så bra og gjør alt han kan for å hjelpe uansett hva problemet måtte være.

Tar seg tid til å lytte

En lege som virkelig tar seg tid til å lytte til det du har på hjertet. Han er kunnskapsrik, omsorgsfull og ønsker å komme til bunns i det du måtte ha av helseproblemer. Dette er ikke en lege som tar snarveier.

Kjetil er en fantastisk lege

Kjetil hører deg, og ser deg. Han legger ikke ord i munnen på deg. Han bruker ikke personlige meninger til å forme sitt syn om deg. Etter jeg bytta til ham etter 9år ned alvorlig sykdom fikk jeg hjelp. Jeg hadde min første opptur siden jeg ble sjuk. Han har også vært god på å skrive henvisninger. Upåklagelig lege Vikarlegen hans derimot. Lien. Hun har vært veldig vanskelig å ha med å gjøre. Hun viser liten forståelse. Det er hennes vei eller ingen. Ingen lege man burde bruke om man sliter med utmattelse, da dette virker hun til å tolke som lathet og ikke tar hensyn til.

Fantastisk på alle vis

Kjetil vi savner deg grenseløst. Trist at du har fått en vikar som er ubrukelig. Det vil du miste mange pasienter på. Før var pasiensky en app vi kunne bruke, nå har jeg fått beskjed om at ikke jeg kan skrive noe mer der. Det har hjulpet meg med legeangst. Det at man vurderer å bytte lege gir meg klump i halsen og tårer i øynebe, men som kroniker kan jeg ikke være prøvekanin. Du var trygg, æflig og viste en flott form for ro. Uten deg som lege har livet mitt rast.