Kari Statle Gulbrandsen

Autorisasjon (2003)

Tempo Telefonnummer33 48 80 8033 48 80 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Kari Statle Gulbrandsen er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kari Statle Gulbrandsen

Lyttende og flink

K kaster seg over tlf og ringer spesialister om det er noe hun er usikker på. Henviser videre om nødvendig. Ser og hører deg.

Beste legen jeg noensinne har hatt

Glimrende lege, skjønner både det fysiske og det psykiske. Tiltro til sine pasienter, og kan alt fra småkirurgi til psykiske problemer.

Oppmerksom og dyktig lege som ser deg uten å dulle med deg

Jeg gikk til Kari Gulbrandsen i nesten 10 år og jeg beholdt henne faktisk som fastlege i flere år etter at jeg flyttet langt fra byen.

Alt i alt har jeg aldri vært så fornøyd med en lege. Jeg bytta til slutt, fordi det er for langt å reise to timer for å komme til legen, og fordi jeg i dag er ganske frisk og ikke like avhengig av en stabil fastlegekontakt som jeg var den tiden jeg var dårlig. I årene jeg sleit som mest var det alfa og omega å ha en lege som stolte på meg og var på "min side" overfor NAV og spesialisttjeneste. Det fant jeg i Kari.

Kari er en lege som ser deg og tar deg på alvor. Hun duller ikke og hun er ikke liberal verken med reseptblokka eller sykemeldingen. Samtidig får du det du faktisk trenger fra henne. Hun tar alt på alvor, fysisk som psykisk.

Jeg hadde ikke vært der jeg er i dag hvis det ikke var for at Kari så meg som et voksent menneske som trengte hjelp, den dagen jeg først kom til henne. Jeg var tidlig i tjueåra og hadde tunge psykiske problemer. Alle andre så meg som en ungdom som trengte å strammes opp, eller et barn som trengte å dulles med og pakkes inn. Kari var den første som så meg og trodde på meg, og da jeg kom til henne hadde jeg vært ute fra jobb og skole i tre-fire år og møtt en skare av velmenende sjeler i NAV og helsevesen som egentlig kun hadde bidratt til å sykeliggjøre meg.

Elendig lege

Ler av deg og tar deg ikke alvorlig. Man føler seg skikkelig dårlig når man går derfra. Anbefales ikke

Fantastisk flott lege

Jeg har dessverre hatt gleden av å treffe mange leger i mitt liv, og jeg kan med hånden på hjertet si at Kari er helt klart den beste legen av dem.
Hun er alltid hyggelig, og virker oppriktig interessert, hun lytter og stiller spørsmål, og sjekker alltid opp dersom det er noe hun er usikker på selv.
Jeg er superfornøyd med henne og kan absolutt anbefales videre :)