Kari Statle Gulbrandsen

Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Tlf: 33 48 80 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Statle Gulbrandsen er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kari Statle Gulbrandsen

Beste legen jeg noensinne har hatt

Glimrende lege, skjønner både det fysiske og det psykiske. Tiltro til sine pasienter, og kan alt fra småkirurgi til psykiske problemer.

Oppmerksom og dyktig lege som ser deg uten å dulle med deg

Jeg gikk til Kari Gulbrandsen i nesten 10 år og jeg beholdt henne faktisk som fastlege i flere år etter at jeg flyttet langt fra byen.

Alt i alt har jeg aldri vært så fornøyd med en lege. Jeg bytta til slutt, fordi det er for langt å reise to timer for å komme til legen, og fordi jeg i dag er ganske frisk og ikke like avhengig av en stabil fastlegekontakt som jeg var den tiden jeg var dårlig. I årene jeg sleit som mest var det alfa og omega å ha en lege som stolte på meg og var på "min side" overfor NAV og spesialisttjeneste. Det fant jeg i Kari.

Kari er en lege som ser deg og tar deg på alvor. Hun duller ikke og hun er ikke liberal verken med reseptblokka eller sykemeldingen. Samtidig får du det du faktisk trenger fra henne. Hun tar alt på alvor, fysisk som psykisk.

Jeg hadde ikke vært der jeg er i dag hvis det ikke var for at Kari så meg som et voksent menneske som trengte hjelp, den dagen jeg først kom til henne. Jeg var tidlig i tjueåra og hadde tunge psykiske problemer. Alle andre så meg som en ungdom som trengte å strammes opp, eller et barn som trengte å dulles med og pakkes inn. Kari var den første som så meg og trodde på meg, og da jeg kom til henne hadde jeg vært ute fra jobb og skole i tre-fire år og møtt en skare av velmenende sjeler i NAV og helsevesen som egentlig kun hadde bidratt til å sykeliggjøre meg.

Elendig lege

Ler av deg og tar deg ikke alvorlig. Man føler seg skikkelig dårlig når man går derfra. Anbefales ikke

Hjelpsom og hyggelig

Har hatt henne som fastlege i noen år. Fornøyd med hjelpen jeg har fått av henne, men til tider føler jeg hun kan være vanskelig å snakke med om psykiske problemer, da dette blir litt overfladisk. Når det kommer til andre ting er hun veldig hjelpsom og flink, kjenner meg igjen og tar meg på alvor.

Fantastisk flott lege

Jeg har dessverre hatt gleden av å treffe mange leger i mitt liv, og jeg kan med hånden på hjertet si at Kari er helt klart den beste legen av dem.
Hun er alltid hyggelig, og virker oppriktig interessert, hun lytter og stiller spørsmål, og sjekker alltid opp dersom det er noe hun er usikker på selv.
Jeg er superfornøyd med henne og kan absolutt anbefales videre :)

Utrolig koselig lege.

Er alltid blid når jeg kommer. Lytter og er interessert i hvordan jeg har det også hvordan barna mine har det. Hun kan virkelig faget sitt, men er heller ikke redd for å sjekke opp i ting for å være helt sikker. Er alltid like koselig å dra på legebesøk til Kari.

Fantastisk lege!!!

Har hatt henne i mange år, og valgte å beholde henne selv om jeg flyttet til nabokommunen. Barn og mannen har og fått henne.
Hun er interessert i helheten, både det fysiske og det psykiske, tydelig og direkte, og aldri avvisende. Vanskelig å vurdere om hun er faglig dyktig da jeg ikke har peiling på faget selv, men jeg har iallefall aldri opplevd at hun har gjort noen feilvurderinger. Vi er strålende fornøyde!!!!

God lege som følger opp

Er godt fornøyd med Kari Statle Gulbrandsen som lege. Hun følger opp og er interessert. Har til og med opplevd at hun ringer og forteller om prøveresultater, selv om prøveresultatene i seg selv ikke var kritisk viktige.

ok

Mer samvittighetsfull enn de fleste mannlige leger jeg har vært borti. Kan likevel surre litt med papirarbeidet. Mitt innntrykk er at hun kan mye om sykdommer og gidder å sjekke opp hvis det er noe hun er usikker på.

Kunskapsrik og hyggelig

Byttet til Gulbrandsen for en tid tilbake og er meget fornøyd. Jeg er spesielt glad for at hun sjekker ut med spesialister i de tilfellene hun ikke er helt sikker selv og at hun tar seg tid til pasienten. Totalt sett en meget bra lege!

Veldig bra!

Hadde henne som lege en kort periode, men periode hvor jeg virkelig trengte en fastlege. Har ingenting å utsette på Kari som lege og fikk god oppfølging! Anbefales!

Seriøs men koselig lege

Alt godt å si om henne. Hun er rolig, seriøs, lyttende og veldig trivelig. Uten at jeg selv er lege og kan vite slikt tror jeg hun er sterk faglig også.