Ingvild Strøm

Autorisasjon (2014)

Bankgården Legekontor AS Telefonnummer63 86 65 5063 86 65 ...
Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand
Ingvild Strøm er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Ingvild Strøm

Ønsker å bytte

Jeg tror hun er kunnskapsrik, men jeg opplever det som at det er vanskelig å snakke med henne. Hun følger meg ikke opp på ting hun burde følge meg opp på. Da er det frustrerende å være avhengig av henne for å bedre livskvaliteten min.

Profesjonell og dyktig

Dyktig lege og et godt menneske å snakke med. Er effektiv samtidig som hun tar seg tid til å lytte. Følger opp det som skal gjøres. Bare godt å si om Ingvild.

Beste fastlegen!

Har mange år med mye kontakt med helsevesenet pga flere autoimmune sykdommer. Av alle fastleger jeg har hatt er Strøm den beste. Hun evner å se det totale bildet, og iverksette de riktige tiltakene. Gir meg som pasient stor trygghet. Legen er en god lytter, og gor tydelige råd. Kan trygt anbefales.

Beste legen jeg har hatt!

Hun lytter, tar deg seriøst og sjekker ting nøye, og henviser deg videre for at du sjekkes ut ordentlig. Hun er veldig hyggelig, kunnskapsrik, ærlig, svarer raskt på e-konsultasjoner, mm. Jeg anbefaler henne til alle!

Flinkeste legen jeg har hatt

Beste legen jeg har hatt. Forståelsesfull, rask og effektiv, men ikke stressende. Gir rett behandling og det er rent og ryddig på kontoret hennes. Veldig hyggelig dame som passer til jobben sin. God til å forstå både psykiske og fysiske problemer. Håper hun aldri slutter.