Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag

Bygnes kommunale legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik
Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag

Hører ikke på pasienten, overkjører pasienten, glemmer å sende henvisninger osv

Hyggelig og smilende, men merker veldig godt at hun er fersk lege med liten erfaring. Glemmer å sende henvisninger,glemmer å sende nye resepter,sendte ikke epikrise videre til sykehus og pasienten selv måtte purre for at det skulle bli gjort. Måtte vente 4 uker på sykepenger da sykemelding til nav ikke var sendt.
Lite selvstendig og klarer ikke å sette seg inn i sykehistorie selv om alt ligger tilgjengelig i journal. Lite kunnskap og dårlig forståelse for kronisk sykdom.
Lang ventetid for å få time (4 uker)

Henviser raskt

Har ikke vært pasient hos henne så lenge, men mitt inntrykk så langt er at hun raskt henviser deg videre dersom det er behov for det. Jeg synes derimot hun kunne tatt seg litt bedre tid til meg, men det kan være jeg har vært der når det har vært utrolig travelt. Smilende og hyggelig lege er hun i alle fall. Noe negativt er at en ofte må vente en stund med å få time.

Ikke helt tørr bak ørene

Jeg ble ikke sett eller hørt av denne legen. Hun kjørte sitt eget løp, og kjørte regelrett rett over meg. Jeg ble heller ikke konferert ang. avgjørelser som ble tatt om meg og min kropp. Da hun skrev mye feilinformasjon i en legeerklæring til nav og ble bedt om å rette opp i dette, ble ikke dette gjort. Dessverre kan ikke jeg ha en lege som holder på slik og som att på til snakker til meg som jeg var et lite barn som ikke vet sitt eget beste. Hun har godt humør, men det er i grunnen alt. Jeg håper at hun lærer å se mennesket bak symptomene, og tar til etterretning det som allerede er prøvd ut av spesialister om noen år når hun har fått mer erfaring som fastlege.