Simen Ringdal Storetvedt

Autorisasjon (2013)

Oasen legesenter DA Telefonnummer55 17 50 9055 17 50 ...
Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Simen Ringdal Storetvedt er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Simen Ringdal Storetvedt

Ikke fornøyd.

De første gangene opplevde eg denne legen som hyggelig og hjelpsom..Hyggelig er han men også fryktelig tiltaksløs når man har flere helseproblem og han ikke helt vet hva han skal gjøre. Ikke gidd han henvise videre til noen med mer peiling heller. Jeg satt igjen med en følelse av å ikke bli trodd og at legen mente jeg bare måtte skjerpe meg.. Nå har jeg byttet fastlege.

Dyktig og svært imøtekommende.

Legen tar seg svært god tid og er en god lytter. Han er faglig dyktig og tar meg på alvor. Jeg har fått kjempegod hjelp og er meget fornøyd.

Dårlige rutiner og oversikt.

Jeg flyttet fra østlandet til Bergen desember 2017, og fikk oversendt journal til legekontoret så snart jeg hadde fått Storetvedt til fastlege. I dag, over ett år senere har han ikke registrert min fastlegejournal fra forrige fastlege i sitt system.
Jeg opplevde også manglende rutiner i.f.t blodprøvetakning (personalet glemte å kontrollere fødselsnummer ved blodprøvetakning).
På det rent personlige plan føler jeg at han ikke har den tilstrekkelige empati og oversikt over min helsetilstand, og har derfor satt meg på venteliste hos annnen lege. Føler meg ikke trygg nok desverre.

Veldig flink lege

Kan anbefale denne legen. Faglig veldig dyktig. Flink til å lytte. Gir gode råd. Forklarer sykdoms bildet på en lett oppfattelig måte

Mangler empati

Han er kanskje flink med andre saker men ikke om svangerskapet. Tror ikke at han har mye erfaring om det. Hadde spontan abort på min første og nå er eg gravid igjen. Tenkte å gjøre alt eg kan å ikke miste det igjen. Han mangler empati og forstår ikke hva eg går gjennom. Har problem med høytblodtrykk nå selv om eg tar medisin for det, og han mente at det e normalt. Eg må på en måte vente til det blir verre. Blir jo bare engstelig. Heldigvis har eg en flink og empatisk jordmor. Anbefaler å få en lege som du kan stole på at har god forbindelse med. I min tilfelle, har eg ikke det. Han heller ikke flink til å forklare om sykdommen.