Oasen legesenter DA

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Oasen legesenter DA

Trygg, varm og faglig dyktig!

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Har hatt Storetvedt som fastlege i 10 år og blir like imponert av han enda! Omsorgsfull, grundig og faglig dyktig mann, altså han vet hva han gjør. Det er alltid kontinuitet i oppfølgningen og han gir liksom det lille ekstra (selv om han ikke har tid) slik at jeg alltid føler meg så ivaretatt både psykisk og fysisk på en helhetlig måte når jeg er syk. Der han er usikker konferer han gjerne med andre leger. Hyggelige og hjelpsomme sykepleiere og helsesekretærer også! Veldig takknemlig for å ha han som lege :)

En lege som lytter og forstår

Lege: Geir Thue Skrevet

Geir Thue er en god fastlege. Han er snill, tålmodig og hensynsfull. Han har også kort responstid og en god evne til å få pasientene til å føle seg trygge og godt ivaretatt er bemerkelsesverdig. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

En fantastisk lege

Lege: Geir Thue Skrevet

Dr. Thue tar seg alltid tid til meg som pasient. Han er alltid litt forsinket til time, men det tror jeg er en konsekvens av at han faktisk tar seg tid om pasientene trenger det. Jeg blir tatt på alvor og føler meg meget godt ivaretatt. Kommer til å savne å ha han som lege når han går av som pensjonist.

Manglende tillit

Lege: Lars Ingve Sømme Vigdel Skrevet

Legen oppleves lite løsningsorientert og holdningen preges av mistillit.
Utfordrende samarbeid de få gangene vi har kontakt.

Pliktoppfyllende lege

Lege: Åse Teigland Skrevet

En snill å vennlig lege. Føler meg sett å hørt.
Hun svarer fort på e konsultasjon.

I starten følte jeg hun var usikker, men dette gikk fort over. Så lenge jeg har vert direkte på hva jeg trenger å hvorfor. Så fikser hun dette. Hun henviser videre å er ærlig på om det ikke er noe hun kan. Opplever at dette er en dame som virkelig ønsker å hjelpe, å som faktisk bryr seg om pasientene. Å jeg er ikke en vanlig a4 pasient. Men en pasient som er kronisk syk å krever en del oppfølging, å som har behov for å henvises videre.

Så dette er en lege jeg liker godt. Hun er å veldig rolig av seg!

Å flink å skrive henvisninger, får fram problemer godt. Rett å slett flinkere med henvisninger en andre fastleger jeg har hatt.

Så jeg er fornøyd å bytter ikke lege med mindre jeg virkelig må.

Har ofte hatt dårlig erfaring med kvinnelige leger, men denne damen her er der tak i !