Oasen legesenter DA

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Oasen legesenter DA

Lege som ler av deg

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

En lege som ikke hører på pasienten. Kommer med vitser og spøk og helt urealistiske løsninger. Han hører ikke på pasientene sine.

Birgitte

Lege: Birgitte Fos Lundekvam Skrevet

Personlig er jeg veldig glad for å ha Birgitte som lege. Hun er blid, imøtekommende og lytter til problemene. Hun har gjort en god jobb for meg. Det eneste negative er vel at det er ekstremt lang ventetid fra du bestiller til du får time.

Useriøs

Vi er svært skuffet.
Hun følger ikke opp. Var der med min sønn, hun skulle sende to henvisninger. Tiden går og ingenting skjer. Vi har hat to e konsultasjoner i etterkant for å minne henne på, og vi får ikke kontakt. Når vi er på kontoret er hun blid og hyggelig, men alt bærer preg av at vi er endel av samlebåndet.
Ville aldri valgt henne som fastlege, nå er det snart en ledig plass her, for vi er på vei over til noen andre.
Her får du lite hjelp...dessverre.

Svært fornøyd

Lege: Birgitte Fos Lundekvam Skrevet

Har hatt henne som fastlege i nærmere 20 år og har bare positive tilbakemeldinger. Jeg har ikke vært mye syk og det er ikke hvert år jeg har oppsøkt legekontoret, men de gangene jeg har hatt bruk for hennes medisinske vurdering og kompetanse har jeg vært 100% fornøyd.

Finnes ikke bedre.

Lege: Åge Emil Dahl Skrevet

Pga dårlig helse,og en del flytting i et halvt århundre,har jeg hatt en del fastleger oppigjennom årene.
Men makan til denne fastlegen,tror jeg ikke finnes.
Han er en fantastisk lege på så mange måter.
Han lytter,du føler deg forstått.
Han tar deg på alvor,sender deg vider,hvis det trengs.
Er veldig effektiv.
Er du trist og lei,er du som regel ikke det,når du går ut døren hos han.
Ikke minst,han tar seg tid til sine pasienter.Da kommer vi inn på det som er et minus,men er ikke det allikavel,er litt forsinket,så man kommer gjerne ikke inn til timen når man skal.
Men se posetivt på det,for han tar seg tid til alle sine pasienter.
Det mest fascinerende og imponerende,er hans kunnskap,er ikke omtrent ikke den ting han ikke kan og vet,hva det gjelder sitt eget fag,rett og slett et vandrende leksikon.
Alt hva du sier,husker han,så hodet på den legen,det rommer så uendelig mye kunnskap og informasjon,som vi som pasienter har god utbytte av.
Abselut en lege å anbefale.

Dette er en Pluss-tjeneste.