Oasen legesenter DA

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av Oasen legesenter DA

Dyktig og svært imøtekommende.

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Legen tar seg svært god tid og er en god lytter. Han er faglig dyktig og tar meg på alvor. Jeg har fått kjempegod hjelp og er meget fornøyd.

Dårlige rutiner og oversikt.

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Jeg flyttet fra østlandet til Bergen desember 2017, og fikk oversendt journal til legekontoret så snart jeg hadde fått Storetvedt til fastlege. I dag, over ett år senere har han ikke registrert min fastlegejournal fra forrige fastlege i sitt system.
Jeg opplevde også manglende rutiner i.f.t blodprøvetakning (personalet glemte å kontrollere fødselsnummer ved blodprøvetakning).
På det rent personlige plan føler jeg at han ikke har den tilstrekkelige empati og oversikt over min helsetilstand, og har derfor satt meg på venteliste hos annnen lege. Føler meg ikke trygg nok desverre.

Veldig flink lege

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Kan anbefale denne legen. Faglig veldig dyktig. Flink til å lytte. Gir gode råd. Forklarer sykdoms bildet på en lett oppfattelig måte

Mangler empati

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Han er kanskje flink med andre saker men ikke om svangerskapet. Tror ikke at han har mye erfaring om det. Hadde spontan abort på min første og nå er eg gravid igjen. Tenkte å gjøre alt eg kan å ikke miste det igjen. Han mangler empati og forstår ikke hva eg går gjennom. Har problem med høytblodtrykk nå selv om eg tar medisin for det, og han mente at det e normalt. Eg må på en måte vente til det blir verre. Blir jo bare engstelig. Heldigvis har eg en flink og empatisk jordmor. Anbefaler å få en lege som du kan stole på at har god forbindelse med. I min tilfelle, har eg ikke det. Han heller ikke flink til å forklare om sykdommen.

Kjempe hyggelig lege!

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Storetvedt er utrolig hyggelig og imøtekommende. Han tar seg god tid, stiller masse spørsmål og er grundig i sitt arbeid.. Kun positivt å si!
Synd ventetiden for å komme til noen ganger kan være litt lang men ikke et stort problem. Må også få rose de som sitter i luken å tar deg imot! Veldig hyggelige folk og koselig stemning på legekontoret.