Oasen legesenter DA

Telefonnummer55 17 50 9055 17 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av Oasen legesenter DA

Veldig flink lege

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Kan anbefale denne legen. Faglig veldig dyktig. Flink til å lytte. Gir gode råd. Forklarer sykdoms bildet på en lett oppfattelig måte

Mangler empati

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Han er kanskje flink med andre saker men ikke om svangerskapet. Tror ikke at han har mye erfaring om det. Hadde spontan abort på min første og nå er eg gravid igjen. Tenkte å gjøre alt eg kan å ikke miste det igjen. Han mangler empati og forstår ikke hva eg går gjennom. Har problem med høytblodtrykk nå selv om eg tar medisin for det, og han mente at det e normalt. Eg må på en måte vente til det blir verre. Blir jo bare engstelig. Heldigvis har eg en flink og empatisk jordmor. Anbefaler å få en lege som du kan stole på at har god forbindelse med. I min tilfelle, har eg ikke det. Han heller ikke flink til å forklare om sykdommen.

Kjempe hyggelig lege!

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Storetvedt er utrolig hyggelig og imøtekommende. Han tar seg god tid, stiller masse spørsmål og er grundig i sitt arbeid.. Kun positivt å si!
Synd ventetiden for å komme til noen ganger kan være litt lang men ikke et stort problem. Må også få rose de som sitter i luken å tar deg imot! Veldig hyggelige folk og koselig stemning på legekontoret.

En pasients drøm

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Simen er en fantastisk fastlege, som kjenner sykdomshistorien din, som konferer med andre der han er usikker, og han er grundig i jobben sin. Han tar seg tid, og man føler seg trygg og ivaretatt.

Sympatisk og flink til å lytte

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Storetvedt er flink til å ta seg tid til å lytte, og jeg har flere ganger opplevd at han konsulterer med andre eller sjekker opp i ting til neste gang om han ikke har vært helt sikker. Han er på tilbudssiden, og spør alltid om det er flere ting vi lurer på. Han er også flink til å følge opp, og husker sykdomshistorien fra tidligere. Anbefales på det varmeste!