Oasen legesenter DA

Telefonnummer55 17 50 9055 17 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av Oasen legesenter DA

Kjempe hyggelig lege!

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Storetvedt er utrolig hyggelig og imøtekommende. Han tar seg god tid, stiller masse spørsmål og er grundig i sitt arbeid.. Kun positivt å si!
Synd ventetiden for å komme til noen ganger kan være litt lang men ikke et stort problem. Må også få rose de som sitter i luken å tar deg imot! Veldig hyggelige folk og koselig stemning på legekontoret.

En pasients drøm

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Simen er en fantastisk fastlege, som kjenner sykdomshistorien din, som konferer med andre der han er usikker, og han er grundig i jobben sin. Han tar seg tid, og man føler seg trygg og ivaretatt.

Sympatisk og flink til å lytte

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Storetvedt er flink til å ta seg tid til å lytte, og jeg har flere ganger opplevd at han konsulterer med andre eller sjekker opp i ting til neste gang om han ikke har vært helt sikker. Han er på tilbudssiden, og spør alltid om det er flere ting vi lurer på. Han er også flink til å følge opp, og husker sykdomshistorien fra tidligere. Anbefales på det varmeste!

Trygg, vennlig og kunnskapsrik!

Lege: Birgitte Fos Lundekvam Skrevet

Birgitte Lundekvam er rett og slett den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er alltid interessert og tar den tiden som trengs og hører på pasienten, selv om jeg vet hun har mye å gjøre. Kan være litt vanskelig å komme til hos pga lang ventetid, men det er det verdt! Anbefales på det varmeste.

Dyktig, erfaren og hyggelig

Lege: Birgitte Fos Lundekvam Skrevet

Dyktig, hyggelig, erfaren, medmenneskelig, positiv, henviser videre til spesialister uten å måtte be om det.
Anbefales på det varmeste.