Sven Jordahl Blix

Autorisasjon (2013)

Sven Jordahl Blix er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Sven Jordahl Blix

Flink og omsorgsfull

Jeg har vært hos mange leger, men jeg har aldri vært til en lege som er så flink som Sven. Han bryr seg, vil bli kjent med deg, viser omsorg og tar deg seriøst. Han er interessert i å finne ut av ting og gjør det han kan for å hjelpe deg. Jeg setter veldig stor pris på han og alt han har gjort for meg. Anbefales på det sterkeste.

Meget dårlig

Kom inn med bekymringer om min sønn på 7 år. Var arrogant,lite imøtekommende og viste ingen forståelse for mine bekymringer. Ble sendt hjem med et skriv for spebarn og ny time etter fire uker. Jeg kommer aldri til å gå til han igjen.

Eksepsjonelt flink

Får time på dagen, prater med og ikke til meg og interesserer seg for hvordan jeg har det. Veldig profesjonell, anbefales på det varmeste

Flink og intressert!

Kjempeflink og interessert i deg som pasient. Spør inn til din tilstann, er god i diaglogen og du går derfra med følelse av at du fikk den hjelp du trengte!
Kan kun anbefale han til andre!

Fantastisk lege.

Kunnskapsrik og -tørst, hjelpsom og interessert. Han er interessert i meg som pasient og er en god lytter. Tenker ofte høyt og har en åpen dialog. Kan anbefale han til alle.