Martine Therese Svorkmo-Stemland

Autorisasjon (2012)

Martine Therese Svorkmo-Stemland er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Martine Therese Svorkmo-Stemland

Tar pasienten på alvor

Dyktig lege som er nøye og undersøker det meste ift. sykdomstegn. Føler at en blir tatt på alvor hos Martine, både med fysiske og psykiske plager. Anbefaler henne på det varmeste.

Flink og lyttende

En flink og lyttende fastlege. Tar sykdomssignal alvorlig. Hun ser hele sykdomsbildet mitt og fanger opp unormale ting. Kontakter ekspertise dersom hun har behov. Henviser videre til f.eks rønken. Anbefaler henne på det varmeste.

Den beste legen jeg har hatt.

Hyggelig og imøtekommende lege som er flink til å følge opp, henviser og tar kontakt med spesialist hvis det er behov. Har blitt tatt på alvor og hatt en merkbar og målbar bedring av min helse etter at jeg begynte hos henne. Hvis mulig hadde jeg gitt terningkast 7. :-)

Imøtekommende

Tok over som fastlegen min når Laila Herstad gikk av. Veldig fornøyd med overgangen. Kronisk sykdom gjør at jeg kanskje er der mer enn gjennomsnittet, men hun følger opp og jeg er kjempefornøyd med Martine.

Dyktig Lege

Etter 18 år med Herstad som fastlege ble Martine min nye lege når Herstad gikk av med pensjon. Hun lytter til det jeg har på hjertet og tar meg på alvor selv om det meste er psykisk relatert. Hun har henvist meg til flere plasser for at jeg skal få en helhetsvurdering siden jeg har gått i 20 år med mange plager . Eneste minus er at hun har det travelt og jobber bare 50%. Anbefales!