Alstad Legesenter

Trålveien 56 8013 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Alstad Legesenter

Lege: Nora Snefjellå Skrevet

Beste legen jeg har møtt. Alltid så forståelsesfull og ser hele mennesket. Føler meg alltid godt ivaretatt hos henne! Fikk også utrolig god oppfølging av henne under første svangerskap, noe som gjorde hele graviditeten og opplevelsen rundt det mye bedre og tryggere for min del. Tror det finnes få som henne der ute og det er nok mange som har noe å lære av nettopp henne!

Klok og empatisk lege

Lege: Henrik Kvale Loe Skrevet

Henrik er en ung lege, med mye kunnskap. Han fremstår meget empatisk, er ryddig og trygg. Jeg vil anbefale Henrik til alle som trenger en lyttende og meget kompetent lege.

Forståelsesfull og dyktig lege

Lege: Nora Snefjellå Skrevet

Nora Snefjellå er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg har alltid følt meg ivaretatt og tatt på alvor uansett hva det gjelder. Hun har stor kunnskap og er veldig behagelig å kommunisere med. Har også blitt fulgt opp i svangerskapet av henne, hvor hun også har vært veldig dyktig.

Fantastisk lege!

Lege: Linda Torrissen Hennø Skrevet

Aldri vært så fornøyd med en fastlege før! Linda er ekstremt kunnskapsrik, men også omsorgsfull og lyttende, tar deg på alvor, og ser deg som individ. Kan anbefale henne på det sterkeste!!

Blir litt trekk på telefonkøen ved legesenteret, men det er på ingen måte relatert til Linda.

Super arvtager etter dr. Egil

Lege: Henrik Kvale Loe Skrevet

Egil Eliassen gjorde et prima valg da han valgte Loe som sin arvtaker: Som dr. Egil er Loe sjelden vare innen legestanden. Begge har både folkeskikk og medisinsk kunnskap, humoristisk sans, formidler medisinsk informasjon på et forståelig vis - og forsøker på beste måte å bistå deg.