Alstad Legesenter

Trålveien 56 8013 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Alstad Legesenter

Lege: Nora Snefjellå Skrevet

Beste legen jeg har møtt. Alltid så forståelsesfull og ser hele mennesket. Føler meg alltid godt ivaretatt hos henne! Fikk også utrolig god oppfølging av henne under første svangerskap, noe som gjorde hele graviditeten og opplevelsen rundt det mye bedre og tryggere for min del. Tror det finnes få som henne der ute og det er nok mange som har noe å lære av nettopp henne!

Forståelsesfull og dyktig lege

Lege: Nora Snefjellå Skrevet

Nora Snefjellå er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg har alltid følt meg ivaretatt og tatt på alvor uansett hva det gjelder. Hun har stor kunnskap og er veldig behagelig å kommunisere med. Har også blitt fulgt opp i svangerskapet av henne, hvor hun også har vært veldig dyktig.

Fantastisk lege!

Lege: Linda Torrissen Hennø Skrevet

Aldri vært så fornøyd med en fastlege før! Linda er ekstremt kunnskapsrik, men også omsorgsfull og lyttende, tar deg på alvor, og ser deg som individ. Kan anbefale henne på det sterkeste!!

Blir litt trekk på telefonkøen ved legesenteret, men det er på ingen måte relatert til Linda.

Trygg, kunnskapsrik, tålmodig

Lege: Linda Torrissen Hennø Skrevet

Har hatt perioder der jeg har vært forholdsvis mye hos legen. Jeg fikk Linda Hennø som fastlege etter at hun overtok etter Karin Breckan.
Jeg er meget fornøyd. Jeg føler meg så ivaretatt. Hun er trygg og rolig, gir rask respons og utrolig flink til å gi tilbakemeldinger når man venter på prøvesvar o.L.
I tillegg virker hun ekstremt kunnskapsrik, men ikke redd for å sjekke «en ekstra gang» dersom hun ikke er helt sikker.
Virkelig å anbefale!

Tar seg tid og lytter

Lege: Bjørn Egil Østbye Andreassen Skrevet

En lege som er opptatt av deg som menneske og som lytter på det du sier. Har gode refleksjoner rund løsninger på utfordringene og virker genuin i måten du blir møtt på.