Alstad Legesenter

Trålveien 56 8013 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Alstad Legesenter

Beste legen i Bodø

Lege: Bjørn Egil Østbye Andreassen Skrevet

Veldig profesjonell og nøyaktig lege, føler han hører og tar alt på alvor. Henviser hvis det er behov og bryr seg om pasientene sine. Anbefales på det høyeste!

Trygg, flink og kunnskapsrik.

Lege: Martine Therese Svorkmo-Stemland Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Hun hører på og tar problemene mine alvorlig. Jeg føler meg hørt. Både da det gjelder psykiske og fysiske plager. Anbefales på det sterkeste!

Flott fastlege

Lege: Linda Torrissen Hennø Skrevet

Beste fastlegen jeg ha hatt. Selv om hun byttet legekontor og det ble 1t kjøring for å fortsatt ha henne, så byttet både jeg og mannen,for å få beholde henne. Ser hele individet, lydhør, kunnskapsrik, empatisk, ærlig og egentlig alt man ser etter i en god fastlege. Dette er en lege som virkelig er ute etter å hjelpe pasienten. Håper å få ha henne i mange år framover.

Fantastisk lege!

Lege: Linda Torrissen Hennø Skrevet

Aldri vært så fornøyd med en fastlege før! Linda er ekstremt kunnskapsrik, men også omsorgsfull og lyttende, tar deg på alvor, og ser deg som individ. Kan anbefale henne på det sterkeste!!

Blir litt trekk på telefonkøen ved legesenteret, men det er på ingen måte relatert til Linda.

Trygg, kunnskapsrik, tålmodig

Lege: Linda Torrissen Hennø Skrevet

Har hatt perioder der jeg har vært forholdsvis mye hos legen. Jeg fikk Linda Hennø som fastlege etter at hun overtok etter Karin Breckan.
Jeg er meget fornøyd. Jeg føler meg så ivaretatt. Hun er trygg og rolig, gir rask respons og utrolig flink til å gi tilbakemeldinger når man venter på prøvesvar o.L.
I tillegg virker hun ekstremt kunnskapsrik, men ikke redd for å sjekke «en ekstra gang» dersom hun ikke er helt sikker.
Virkelig å anbefale!