Martine Therese Svorkmo-Stemland

Alstad Legesenter

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Martine Therese Svorkmo-Stemland er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Martine Therese Svorkmo-Stemland

Jeg har møtt værdens beste lege

Endelig kom vi inn etter å ha ventet ca 9 mnd i ventelista til Martine.
Vi har nå fått værdens beste lege! Så grundig, flink og direkte lege skal du lete lenge etter.
Etter et tilfeldig møte på legevakta skjønnte jeg at dette er vår nye fastlege! Det største plusset er hvor flink hun er med barn, og betryggende hun er for oss foreldre. Den grundige jobben gjør at man kan dra med god følelse.
Kan ikke få skytt nokk.

Tar pasienten på alvor

Dyktig lege som er nøye og undersøker det meste ift. sykdomstegn. Føler at en blir tatt på alvor hos Martine, både med fysiske og psykiske plager. Anbefaler henne på det varmeste.

Flink og lyttende

En flink og lyttende fastlege. Tar sykdomssignal alvorlig. Hun ser hele sykdomsbildet mitt og fanger opp unormale ting. Kontakter ekspertise dersom hun har behov. Henviser videre til f.eks rønken. Anbefaler henne på det varmeste.

Den beste legen jeg har hatt.

Hyggelig og imøtekommende lege som er flink til å følge opp, henviser og tar kontakt med spesialist hvis det er behov. Har blitt tatt på alvor og hatt en merkbar og målbar bedring av min helse etter at jeg begynte hos henne. Hvis mulig hadde jeg gitt terningkast 7. :-)

Imøtekommende

Tok over som fastlegen min når Laila Herstad gikk av. Veldig fornøyd med overgangen. Kronisk sykdom gjør at jeg kanskje er der mer enn gjennomsnittet, men hun følger opp og jeg er kjempefornøyd med Martine.