Monica Elisabeth Iversen

Autorisasjon (2005)

Monica Elisabeth Iversen er en av 22 fastleger i

Siste vurderinger av Monica Elisabeth Iversen

Dyktig og oppmerksom.

Opplever at Monica tar seg tid til å høre ferdig hva som er problemet, og er oppmerksom og omsorgsfull.
Hun setter seg inn i behandling du har fått av vikarer før du kommer inn, slik at hun allerede kjenner tilfellet.
En flink og positiv lege.

Savner henne fortsatt

Hatt henne som lege I Varteig, og hun ga meg et nytt liv . Savner henne fortsatt. Heldige er de som har henne.

Den beste legen det går an å ha!

En kjempe dyktig og engasjert lege! Gjør alt fort og på en god måte! savner henne

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Jeg har vel ikke savnet noen lege som jeg savner Monika Iversen og jeg er en godt voksen dame og har hvert hos mange leger i mitt liv.Hos henne var det tid ,og ikke minst, hun satt aldri med ryggen til deg.Diskuterte sykdommen og var alltid åpen for å få en annen leges vurdering , hadde henne som lege i Varteig , og jeg reiste til Holmestrand og brukte henne som lege de 2 årene hun var der, og det var ikke bare meg som reiste. Det var vanskelig å få tak i henne i Holmestrand, men det var nok ikke hennes feil, de damene på kontoret var både sur og utilgjengelig .Jeg ønsker Monica Iversen alt godt og lykke til på sitt nye arbeids-sted, en flott lege og godt menneske.

Dyktig

Monica er en flink lege som hører på hva du som pasient har å si. Hun tviler ikke på hva du selv tenker og er alltid med på tankene/ønskene man har. Jeg har dårlig rygg og jeg gikk hos henne i to år :) Hun er dyktig. Ser mine ønsker og behov. Dessverre sluttet hun og flyttet :(