Frikk Øverland Bergsli

Autorisasjon (2014)

Frikk Øverland Bergsli er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Frikk Øverland Bergsli

Trygg, omsorgsfull og godhjertet

For en fantastisk lege! En utrolig hyggelig og trygg person med et hjerte av gull. Det er den mest omtenksomme legen jeg noen gang har hatt! Alle burde fått gleden av å ha Frikk som lege!

Trygg, god og imøtekommende

Frikk er verdens beste lege!
Han tar seg tid, lytter og gjør sitt aller ypperste for å finne en god løsning på problemene. Flink til å ta tak i ting raskt og får en virkelig til å kjenne at man blir tatt på alvor.
Han er genuin og bryr seg. Utrolig dyktig lege!
Alle leger burde vært som han, man føler seg sett og ivaretatt, ikke bare som en på rullebåndet.

Beste legen jeg har hatt

Frikk er omsorgsfull, tar seg god tid med pasienten og er en svært god lytter. Jeg går alltid ut av kontoret med god følelse. Jeg har flyttet men ønsker å beholde han som lege, og har derfor i det siste året brukt pasientsky. Det er fungert veldig bra, og han er rask til å svare på e-konsultasjoner (vanligvis samme dag eller dagen etter). Jeg er veldig for fornøyd og ønsker å ha han som lege så lenge jeg kan.

Verdens beste lege!

Har hatt Frikk som fastlege i snart 8 år og kunne aldri tenkt meg å bytte. Han tar godt vare på både meg og mine barn. Trygg, profesjonell og omsorgsfull!

Verdens beste fastlege

Blir alltid ivaretatt, følger alltid opp og vanvittig flink med barn. Tar seg alltid tid, kommer med forslag til løsninger og tilpasset oppfølging.