Holbergsgate Legesenter

Holbergs gate 6 3717 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergsgate Legesenter

Lytter og bryr seg

Lege: Lars Kølving Jensen Skrevet

Jeg har flyttet mye i voksen alder og hatt mange fastleger. Har hatt mange gode leger tidligere, men Lars er uten tvil den beste. Tar seg tid til å lytte, stiller spørsmål som bidrar til videre utdypning og gir et genuint inntrykk av å bry seg. Tar hensyn til pasientens ønsker og meninger, og bidrar med sine synspunkt og forståelse av mine beretninger.

Effektiv, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

Har bare godt å si om Jahr. Han er dyktig i jobben sin, og det oppleves at han holder seg godt oppdatert på nye ting i feltet. Jeg opplever å bli tatt seriøst, og han bruker tiden sin veldig effektivt. Beste fastlegen noen kan ha!
Også veldig fornøyd med sykepleierne jeg har vært i kontakt med!

Jeg har derimot mindre gode opplevelser med enkelte helsesekretærer i resepsjonen. Jeg har opplevd at beskjeder stopper i skranken, at det blir tatt vurderinger som egentlig burde vært opp til legen og at det noen ganger kan være alt for vanskelig å få komme til legen.

Veldig fornøyd

Lege: Lars Kølving Jensen Skrevet

Han er fastlege for hele familien, å vi er veldig fornøyd. Han fant ut av en plage som jeg har slitt med i 15år, nå er den borte. Hyggelig, proff og seriøs

Imøtekommende og serviceinnstilt

Lege: Randi Haualand Skrevet

Randi er trygg og vennlig. Hun lytter, jobber effektivt og systematisk. Du kan alltid stole på at hun tar tak i de problemstillingene du kommer med, enten det er i person eller over e-konsultasjon.
Respektfull, tålmodig og lett å prate med.
Beste fastlegen jeg har hatt.

Kunnskapsrik og engasjert

Lege: Lars Kølving Jensen Skrevet

Han er opptatt av helheten og tar hensyn til både psyken og kroppen.
Han har fokus på kroppens egne ressurser og hjelper meg å spille bedre på lag med dem.
Vennlig og behagelig tonefall.
Gir raske svar på ekonsultasjoner.