Holbergsgate Legesenter

Holbergs gate 6 3717 Skien

Siste vurderinger av Holbergsgate Legesenter

Flink lege etter min mening.

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Lytter til problemet, kommer med løsning og kaster ikke bort tiden med masse småprat. For en som meg passer det ypperlig med en slik lege. Kan varmt anbefales.

Veldig tillitsfull lege

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Har hatt Frikk som fastlege i rundt 2 år som lege, og må si at denne legen er det beste jeg hat vært hos.
Lytter til hva du har å si, og kommer med forslag, husker godt detaljer..

Fantastisk

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

En kjempe flink lege som tar pasientene på alvor og tar tak i ting. Veldig lett å snakke med. Kjempe flink også med pasienter som er barn.

Ikke fornøyd

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Han er flink til å lytte, god å prate med og har empati men der stopper det. Han sjekker sjeldent opp hva som er årsaken men skriver fort ut en resept uten å faktisk vite 100% hva det er. En må ordne opp i det selv. Samme gjelder med babyen min. Kommer med spørsmål og går uten svar. Det virker som han har litt hastverk på slutten av timen og en føler seg nesten jaget ut. Syntes ikke han har så mye kompetanse.

Vurdering av timen

Lege: Knut Christian Johnsen Skrevet

HEI JEG VAR HOS KNUT CHRISTIAN JOHNSEN 07.02.2018. JEG MÅ BARE SKRYTE AV HAN SOM DOKTOR ,VELDIG I MØTE KOMMENE LYTTETENE , OG BRYDE SEG VIRKELIG OM PASIENTEN UNDER UNDERSØKELESEN. DET VAR IKKE EN DOKTOR SOM SATT OG SÅ PÅ PC NÅR DU KOM INN MEN SATT OG PRATET OG LYTTET TIL PASIENTENE. DER HAR MANGE DOKTORER MYE OG LÆRE TOK SEG OGSÅ VELDIG GOD TID ....JEG ER MEGET FORNØYND .