Holbergsgate Legesenter

Holbergs gate 6 3717 Skien

Siste vurderinger av Holbergsgate Legesenter

Trygg, kunnskapsrik og følger opp!

Lege: Lars Kølving Jensen Skrevet

Kom til Lars for 11år siden og har vært der siden. Opplever han som spørrende og lyttende. Drøyer ikke med å videresende til spesialisthelsetjenesten, dersom vi er enige om det. Han følger opp. Han skaper trygghet. Flinke folk har stor etterspørsel. Av og til må en vente litt, men gjerne det for trygg behandling. Suveren lege! Der blir jeg!

En av de sjeldne!

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

Er du så heldig og får Dr. Jahr som fastlege har du vunnet i lotto.

Føler meg alltid trygg hos, Jahr. Har alltid et smil og gjerne en vittig kommentar som får igang praten.
Oppdatert på medisiner og strekker seg ekstremt langt for at du skal få den hjelpen du trenger.

Eneste man kan utsette på Dr. Jahr er at du må bestille i god tid, men det sier seg selv når han holder den kvaliteten han gjør.

Veldig hyggelige sykesøstre på telefon og laboratorium på Holbergsgate legesenter også.

God og forståelsesfull

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

meget dyktig lege, med en god forståelse og ikke minst hyggelig. Definitivt en lege jeg kan anbefale

Dyktig, trivelig, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Lars Kølving Jensen Skrevet

Har vært min fastlege, og vår familielege i mange år. Jeg føler meg alltid trygg på at han tar seg tid og sender meg videre til oppfølging av spesialister, om det trengs. Lars Kølving Jensen er trivelig, han lytter og jeg opplever ham som en menneskekjenner. I tillegg er han dyktig i faget. Jeg leste en anmeldelse av ham her som ikke var så bra. Kanskje det rett og slett var at kjemien ikke stemte? I mitt tilfelle stemmer kjemien og jeg er veldig fornøyd med Kølving Jensen. Tommel opp!

Trygg, kunnskapsrik, empatisk og kul lege!

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

Min familie og jeg er så heldige å ha Dr. Jahr som familielege da vi opplever han som en trygg og empatisk lege: lytter og kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Han er meget kunnskapsrik og føler meg alltid ivaretatt. I tillegg så er han alltid i godt humør. Super oppfølging av meg og min familie. Anbefales!