Frikk Øverland Bergsli

Autorisasjon (2014)

Frikk Øverland Bergsli er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Frikk Øverland Bergsli

Best

Frikk er fra første gang imøtekommende, tar seg god tid på å løse problemene og flink til å henvise om det skulle være aktuelt. Opplevde at Frikk tok det jeg sa seriøst, brydde seg også om min psykologiske helse. Jeg måtte bytte fastlege ettersom jeg flyttet for å studere, ellers ville jeg aldri byttet han ut. Ingenting å klage på med han. Helsesekretærene var derimot veldig uprofesjonelle.

Verdens beste

Dr.Frikk er den beste. Han har god tid,ikke vanskelig å få time hos han. Han henviser fort videre om det er behov for det. Eneste jeg kan klage på er at det altfor lang tid å få svar på pasientsky. Men det gjør lissom ikke noe,når han er så god lege. Han holder tida om du har time,meste jeg har venta er vel 5 minutter

God og forståelsesfull

meget dyktig lege, med en god forståelse og ikke minst hyggelig. Definitivt en lege jeg kan anbefale

Dyktig lege.

Sender pasienten kjapt videre ved behov for videre utredning. Opplever at han tar seg god tid med pasienter. Tar kanskje litt lang tid dersom man sender spørsmål via pasientsky.

Fenomenal lege

Flink til å ta seg tid til å komme i bunnen av hva problemet er. Er oppdatert på de nyeste behandlingsmetodene