Katharina Liavaag

Autorisasjon (2014)

Katharina Liavaag er en av 8 fastleger i Froland

Siste vurderinger av Katharina Liavaag

følger ikke opp

denne legen bruker evigheter på det meste. Ja, hun er flink til å prate og hun prater gjerne om irrelevante ting så det er ikke rart ventetiden blir lang. og har du noe hun må følge opp må du smøre deg med tålmodighet... ikke sikkert du får svar. anbefaler å klage.

Ikke mulig å få tak i

Forsøkt å få en telefonkonsultasjon for en sykemelding. Ikke hørt fra legen på 2 døgn. Ringt inn 3 ganger, loves at det skal ringes.

Fantastisk!

Snill, god, lytter, gir råd, henviser, bryr seg virkeli...men litt surrete og glemsk😅
Blir tatt på alvor hvis det er skjedd en glipp i systemet eller man trenger hjelp til noe.

Folkelig og omtenksom

Katharina er en veldig trivelig lege. Jeg blir alltid tatt seriøst, og hun virker forberedt når jeg kommer til time. Hun er flink til å henvise videre ved behov, og viser forståelse og kommer med tips og råd. Kan virke som om hun ikke er så veldig flink eller rask til å følge opp ting hun sier hun skal sjekke eller undersøke, og virker generelt litt vimsete. Er også en del ventetid når man har time hos henne. Men er totalt sett veldig fornøyd.

Dyktig og empatisk.

Jeg blir tatt på alvor hver gang jeg er der. Og jeg synes det er flott at hun bruker den tiden det tar for å få løst problemet. Neste gang kan det være noen annen som trenger hjelp, og da har jeg forståelse for at ting kan tid. Det betyr bare at hun bryr seg veldig om den enkelte. Kanskje litt dårlig info om resultatene på de prøvene jeg har tatt når det er noe galt med dem.
Men er fortsatt i live, så klarer meg bra.