Katharina Liavaag

Furuveien 1 4820 Froland
Katharina Liavaag er en av 6 fastleger i Froland

Siste vurderinger av Katharina Liavaag

Folkelig og omtenksom

Katharina er en veldig trivelig lege. Jeg blir alltid tatt seriøst, og hun virker forberedt når jeg kommer til time. Hun er flink til å henvise videre ved behov, og viser forståelse og kommer med tips og råd. Kan virke som om hun ikke er så veldig flink eller rask til å følge opp ting hun sier hun skal sjekke eller undersøke, og virker generelt litt vimsete. Er også en del ventetid når man har time hos henne. Men er totalt sett veldig fornøyd.

Dyktig og empatisk.

Jeg blir tatt på alvor hver gang jeg er der. Og jeg synes det er flott at hun bruker den tiden det tar for å få løst problemet. Neste gang kan det være noen annen som trenger hjelp, og da har jeg forståelse for at ting kan tid. Det betyr bare at hun bryr seg veldig om den enkelte. Kanskje litt dårlig info om resultatene på de prøvene jeg har tatt når det er noe galt med dem.
Men er fortsatt i live, så klarer meg bra.

Dyktig og pratsom lege

Katharina er en engasjert lege som er glad i å prate. Heldigvis har hun alltid tid til å lytte også, og hun kommer med gode tilbakemeldinger. Hun har stor kunnskap om hormoner og sykdommer knyttet til dette, og er mer en middels opptatt av mineraler og vitaminer. Jeg oppfatter henne som omsorgsfull, hun bryr seg virkelig om pasientene sine, og hun er ikke redd for å henvise videre. I noen tilfeller kunne hun gjerne vurdert/behandlet pasienten selv i stedet for å henvise. Katharina glemmer ofte tiden, og man må påberegne ventetid hos henne. Når det gjelder oppfølging av pasienten, kan hun virke litt distré og glemsk, og hun trenger en påminnelse om evt resepter og henvisninger. Alt i alt en dyktig lege som det går lett å prate med.