Sigmund Worsøe Berg

Olav V`s gate 13 4005 Stavanger
Sigmund Worsøe Berg er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sigmund Worsøe Berg

Samvittighetsfull og profesjonell lege

Jeg kan på det sterkeste anbefale Dr. Berg som fastlege. Han tar pasienten på alvor og følger opp saker via telefon hvis han kommer på noe i etterkant av timen. Dr. Berg er profesjonell, men viser samtidig omtanke for deg som pasient. Komplekse sykdomsbilder behandler han på en meget god måte og er særdeles ydmyk (noe en ikke ofte ser hos leger). Jeg kan på det sterkeste anbefale Dr. Berg som fastlege!

Very nice doctor

I have been at Dr.Sigmund today after my earlier GP Kleiven has retired. Dr. Sigmund was very patient, listening to me, and explain the syndrome, etc. Very satisfied with him.

Utmerket og profesjonell.

Han lyttet til min beskrivelse av plager/sykdom. Han tok meg meget seriøst og viste stor respekt som medmenneske. Veldig snill og grei. Han overtok etter en meget god, snill og erfaren lege som pensjonerte seg. Han er så profesjonell at jeg vil ha han som fastlege så lenge jeg bor i Stavanger. Kan anbefale han på det sterkeste.

Hyggelig og imøtekommende

Han var vikar for min fastlege og det ble jeg veldig glad for (min fastlege er ikke så hyggelig, litt mekanisk). Sigmund var lett å snakke med, seriøs og jeg synes det var en positiv opplevelse. Tommel opp!