Sigmund Worsøe Berg

Legesenteret Olav V`s gate
Olav V`s gate 13 4005 Stavanger
Sigmund Worsøe Berg er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sigmund Worsøe Berg

Flink, nøye og følger opp

Veldig hyggelig og behagelig lege. Tar alle henvendelser seriøst. Lytter og er en behagelig person.
Han er faglig oppdatert og følger nøye opp pasientene sine.

Ikke fornøyd

Meget arrogant type. Veldig forutintatt. Fikk følelse av å bli hengt ut da jeg stilte kritiske spørsmål.

Samvittighetsfull og profesjonell lege

Jeg kan på det sterkeste anbefale Dr. Berg som fastlege. Han tar pasienten på alvor og følger opp saker via telefon hvis han kommer på noe i etterkant av timen. Dr. Berg er profesjonell, men viser samtidig omtanke for deg som pasient. Komplekse sykdomsbilder behandler han på en meget god måte og er særdeles ydmyk (noe en ikke ofte ser hos leger). Jeg kan på det sterkeste anbefale Dr. Berg som fastlege!

Very nice doctor

I have been at Dr.Sigmund today after my earlier GP Kleiven has retired. Dr. Sigmund was very patient, listening to me, and explain the syndrome, etc. Very satisfied with him.

Utmerket og profesjonell.

Han lyttet til min beskrivelse av plager/sykdom. Han tok meg meget seriøst og viste stor respekt som medmenneske. Veldig snill og grei. Han overtok etter en meget god, snill og erfaren lege som pensjonerte seg. Han er så profesjonell at jeg vil ha han som fastlege så lenge jeg bor i Stavanger. Kan anbefale han på det sterkeste.