Siri Jorunn Fauske

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrolog

• Allmennmedisin
  • Nevrologi

Autorisasjon (2008)

Arna Legekontor DA Telefonnummer55 24 04 6055 24 04 ...
Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna
Siri Jorunn Fauske er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siri Jorunn Fauske

Lite fornøyd

synes hun har en lang vei å gå både når det gjelder å være imøtekommende , kommunikasjon og lyttende.
Jeg har ikke opplevd en smilende og varm lege til hennes timer .
Etter å ha hatt unike gode varme Dr Helgesen i 30 år forventet jeg noen endringer . Men ikke så mye at det å stille til legetime kjennes ubehagelig .
Tenker vi har forsøkt , men nå bytter vi fast lege

Trygg og god lege

Føler jeg alltid blir tatt på alvor når jeg kommer inn uansett hva det skulle være! Alltid smilende og imøtekommende, lytter til det jeg har å si og tar seg god tid. Sender videre med en gang det er behov for det! Kunne ikke vært mer fornøyd!

God lege, men lite engasjert

Etter gjentatte besøk med en pårørende oppfatter vi at hun er en god lege som gjør alle undersøkelser som forventet. Hun jobbet inngående med å få en god dialog med vår demente pårørende, og lyttet også til vår informasjon om hvordan vi oppfatter situasjonen.

Men, ønsker du en varm og smilende lege er hun kanskje ikke den rette. Men igjen, det finnes ikke mange av dem...

Føler meg godt ivaretatt

Er fornøyd med Siri som min fastlege. Føler hun tar meg på alvor, og følger godt opp. Tar blodprøver flere ganger i året , for å følge opp sykdommen. Hun henviser videre, når det trengs. Føler meg godt ivaretatt.

Trygghet

Fantastisk godt og hyggelig menneske. Som pasient føler jeg meg trygg på at jeg får den beste behandling.
Ved alvorlig sykdom har hun sendt meg videre og tatt seg av meg i oppfølgingen. Jeg vet ikke hva som kan gjøres bedre.